مصطفی برزگر
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام بر خطر اصلاح طلبان فرقه اسماعیلیه شاخه ایلام تأکید کرد.
کد خبر: ۸۸۵۴۱۰۳
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار "سیدصادق حسینی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به مناسبت هفته پاسدار و سالروز هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج گفت: ماجرای توهین به ساحت مقدس امام رضا (ع) در ایلام باعث رنجش خاطر مردم خوب و ولایتمدار استان ایلام شد به طوریکه کل کشور را در بر گرفت.

وی اظهار کرد: در جریان این ماجرای تلخ، چهره کریه کسانی که با نظام جمهوری اسلامی عناد دارند به خوبی برای مردم روشن شد.

سردار حسینی افزود: هضم این حادثه تلخ برای جامعه ایمانی و ولایی استان ایلام که محل عبور زائران اربعین حسینی است بسیار سخت است و بعنوان لکه ننگی بر دامن ایلامی های خوب در این قضیه ثبت و ضبط شده که باید تلاش کنیم این لکه ننگ پاک شود.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام بر خطر اصلاح طلبان فرقه اسماعیلیه شاخه ایلام تأکید کرد و گفت: این فرقه در حال زنده کردن برخی موضوعات در دوران اصلاحات است که پشت پرده و برنامه ریزی از قبل تعیین شده مربوط به این جریان در روزهای گذشته توسط نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به خوبی انجام گرفت.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در حوزه های مختلف در این استان اشاره و گفت: در راستای پروژه های محرومیت زدایی 409 واحد مسکونی با همکاری کمیته امداد در مناطق محروم و روستایی احداث شده که اقدام بسیار ارزشمندی است.

سردار حسینی بیان کرد: در بخش اقتصاد مقاومتی و طرح های مربوط به آن در استان ایلام مبلغ 9 میلیارد هزینه شده که در تحقق شعار سال نیز بسیار حائز اهمیت است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: در حوزه راهیان نور نیز 176 هزار نفر به مناطق عملیاتی اعزام و مورد اسکان قرار گرفته اند.

وی همچنین افزود: در ارزیابی های بعمل امده سپاه های استانی، استان ایلام در شاخصه کیفیت در بیایان زدایی مقام برتر را کسب و در حوزه کمیت بعد از استان خوزستان مقام دوم را به دست آورده است.

سردارحسینی خاطرنشان کرد: این مهم با اعزام و کمک بسیجیان به این مناطق انجام پذیرفته است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) گفت: در استان خوزستان تعداد 85 هزار اصله نهال کاشت شده که رقم قابل توجهی است و در شهرستان مهران نیز 95 هکتار در دستور کار قرار گرفت.

     

 

ارسال نظرات