فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: تهدید نرم تنها با تلاش فعالان عرصه فرهنگی و مجازی خنثی می‌شود.
کد خبر: ۸۸۵۴۰۹۳
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار عابدین خرّم در اولین نشست از سلسله نشست‌های فرهنگی، اجتماعی جوانان ارومیه اظهار داشت: ۸۰ درصد پیشرفت های امروز انقلاب اسلامی را مدیون جوانان هستیم چراکه این قشر با تلاش‌های خود و با نقش‌آفرینی در عرصه‌های مختلف توانسته‌اند افتخارات بسیاری نصیب کشور کنند.

وی افزود: قشر جوان برای نقش‌آفرینی بهتر و بیشتر در جامعه باید بیشتر با آثار اساتیدی نظیر شهید مطهری انس داشته باشند چراکه چنین آثاری می‌توانند زمینه ارتقای علمی و نفسانی را فراهم سازند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، در ادامه با تاکید بر اینکه عدالت‌طلبی و حمایت از اقشار محروم جامعه جزو اصلی‌ترین مطالبات از جوانان انقلابی است، گفت: حق‌طلبی و حق‌پذیری، تحصیل علم دانش، تلاش برای آبادانی کشور، عدالت‌طلبی و حمایت از اقشار محروم جزو مهم‌ترین مطالباتی است که باید جوانان از آن بهره‌مند شوند.

این مسئول، تصریح کرد: برنامه‌های اثرگذار موسسات و فعالان فرهنگی را در صورتی که محصول و نتیجه‌ای مفید ارائه دهد با آغوش باز می‌پذیریم.

سردار خرّم، همچنین ابراز داشت: اردوهای جهادی نمونه بارز تلاش جوانان برای سازندگی کشور است.

وی، ادامه داد: کار فرهنگی در صورتی اثرگذارتر خواهد بود که با هنر آمیخته شود چراکه هنر جزو قابلیت ها و استعدادهای انسان هستند که نباید از آن غافل شویم. حقیقت آن است که تنها با همکاری فعالان فرهنگی قابلیت مقابله با جنگ نرم داریم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، در پایان سخنان خود اظهار داشت: امروزه دوقطبی اصلی، انقلاب اسلامی در برابر استبداد و استکبار است. بنابراین سخن گفتن از دوقطبی سیاسی در کشور صحیح نیست.

در ابتدای مراسم، رضا محمدزاده، مدیر مؤسسه امیدواران منتظر (عج) که متولی برگزاری این جلسه نیز بود، همگرایی و اتحاد سمن ها را یکی از اهداف سلسله نشست های سازمان های مردم نهاد عنوان کرد و گفت: هدف این جلسات نمایان شدن اتفاق نظر و همسنگری مؤسسات و سازمان های مردم نهاد در زمینه فعالیت های علمی، فرهنگی، پژوهشی و اعتقادی است به گونه ای که جبهه واحدی برای پیشبرد اهداف تشکیل یابد.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با روز جوان نیز نشستی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه و جوانان و فعالین فرهنگی استان برگزار می شود.

در این نشست مدیران و نمایندگان موسسات فعال فرهنگی به ارائه دیدگاه‌ها و درخواست‌های خود پرداختند.

ارسال نظرات