حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی:

هیچ انسانی موفق نمی شود مگر با صبر، پایداری و استقامت

خبرگزاری بسیج: عضو هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط بین قوا، در جمع پاسداران و بسیجیان قرچک، اظهار داشت: مومنان باید اهل صبر باشند؛ آحاد جامعه اسلامی اگر عهد نموده اند به عهد خود وفادار و اهل صبر باشند.
کد خبر: ۸۸۵۴۰۸۸
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی در جشن میلاد سید و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) که به همت هیئت رزمندگان شهرستان قرچک برگزار شد، در جمع پاسداران ناحیه ۱۵خرداد و پایوران بسیجی در مسجد جامع شهرستان قرچک افزود: مردم حق را بشناسند، در کنار حق بایستند و در روابط اجتماعی خود نیز حق را بشناسند و در کنار حق صابر باشند.

 وی به صبر فردی و جمعی اشاره کرد و گفت نمازگزاران و شرکت کنندگان در نماز جمعه,ملت شریف ایران ,باید یکایک شما اهل صبر باشید اما بعد از صبر فردی ,صبر جمعی نیز داشته باشید.

وی تصریح کرد: هیچ جامعه ای محقق نمی شود مگر با صبر؛ اگر ملت ایران همه با هم و در کنار هم در مقابل رژیم طاغوت ایستادگی نمی کردند رژیم شاهنشاهی از هم پاشیده نمی شد.

  عضو هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم بین قوا افزود: اهل اسلام اگر می خواهید پیروز شوید مقابل آنان ایستادگی کنید .مبادا صبر شما از دشمن کمتر باشد.

وی افزودشهدای مدافع حرم ,نماد ایثار و از خود گذشتگی هستند .اگر شهدای مدافع حرم نبودند امروز عراق در آستانه نابودی قرار می گرفت.

ابوترابی گفت: در انتخابات ریاست جمهوری پیام های رهبری را دریابیم و حضور موثر و انقلابی و یک پارچه داشته باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار