خبرهای داغ:
مرتضی امیرحاجلو
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج چادگان:
حجت الاسلام والمسلمین قاسم یزدان شناس گفت: وظیفه همه ما مقابله با جنگ نرم دشمن است و از جمله چیزهایی که ما در این راه نیاز داریم آثار شهید مطهری است. آثار قلم و زبان او بی استثنا آموزنده و مواعظ و نصایح او که از قلبی سرشار از ایمان و عقیده نشأت می گرفت برای همگان سودمند است.
کد خبر: ۸۸۵۴۰۸۲
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از چادگان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج طی یک نشست خبری، با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی، بیان کرد: هفته عقيدتي سياسي در سپاه و بسیج و سالروز شهادت عالم فرزانه، شهيد مطهري فرصتی است كه مي توانیم ضمن تبيين انديشه هاي ناب و زلال آن شهيد، به تجليل از دست اندركاران برنامه هاي عقيدتي سياسي بپردازیم.

وی در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری بسیج در مورد نقش مربیان عقیدتی سیاسی بسیج گفت: در این زمان که فتنه ها، چون پاره های شب تار، بر آگاهی انسان هجوم می آورند، و غبار جهل را بر دیده عقل می نشانند همه انسان ها نیاز به راهنما دارند و مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی در بسیج و سپاه نقش بصیرت افزایی و روشنگری دارند و راه اسلام و ولایت را برای پاسداران و بسیجیان بیان و روشن می کنند تا این مجموعه بتواند در راه اسلام ناب که همان خط ولایت است بدون کم ترین انحرافی حرکت کند.

حجت الاسلام و المسلمین یزدان شناس در پاسخ به این سؤال که چه راه هایی برای ترویج اندیشه های شهید مطهری در پیش روی مربیان وجود دارد، بیان کرد: مربیان در پایگاه ها، مساجد و حلقه های صالحین حضور پیدا می کنند و اهداف و آرمان ها و دیدگاه های اسلامی را روشن می کنند. وظیفه همه ما مقابله با جنگ نرم دشمن است و چیزی که ما در این راه نیاز داریم آثار شهید مطهری است. به فرموده حضرت امام خمینی (ره)، آثار قلم و زبان او بی استثنا آموزنده و مواعظ و نصایح او که از قلبی سرشار از ایمان و عقیده نشأت می گرفت برای همگان سودمند است. باید مواظب باشیم مبادا بر کتاب های ایشان گَرد غفلت و بی توجهی بنشیند.

ایشان از زمان اجرای برنامه های گرامیداشت هفته عقيدتي سياسي در ناحیه خبر داد و گفت این برنامه ها که از روز سه شنبه 12/2/96 تا روز دوشنبه 18/2/96 اجرا می شوند، عبارتند از:

- برگزاری همایش یاد مطهر در ناحیه

- برگزاري نشست هاي بصيرتي در پايگاه ها و حوزه ها

-گردهمايي و حضور دانش آموزان و معلمان بسيجي و پاسداران در نماز جمعه

- برگزاري صبحگاه مشترك و اجراي زنگ سپاس معلم در مدارس

- فراخوان تهيه و تدوين مقاله در پايگاه هاي بسيج

- برگزاري مسابقات وبلاگ نويسي

-فضا سازي (تهيه و توليد پوستر و بنر)

- برگزاري مسابقه كتابخواني از آثار شهيد مطهري

- برپايي نمايشگاه كتاب و محصولات فرهنگي

-برگزاري مسابقات خطاطی، نقاشی و ورزشي

- ديدار از خانواده شهدا و ايثارگران معلم و دانش آموز

-كوهپيمايي

- برگزاري اردوهاي فرهنگي

- برگزاري محافل انس با قرآن

- دیدار با ائمه جمعه چادگان و رزوه

- برگزاری نشست های سیاسی برای هادیان سیاسی، فرماندهان و اعضای شورای حوزه ها و فرماندهان پایگاه ها

- اعزام مبلغ به برنامه های اقشار و بسیج

ارسال نظرات
آخرین اخبار