مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زرندیه تاکید کرد

هفته عقیدتی سیاسی، بهترين فرصت برای بصيرت‌افزايی آحاد جامعه

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زرندیه گفت: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج بهترین فرصت برای بصیرت افزایی جامعه است.
کد خبر: ۸۸۵۴۰۵۶
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸

حجت‌الاسلام اکبر قنبری مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زرندیه در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به مصادف شدن اعیاد شعبانیه با هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج گفت: این هفته بهترين فرصت براي بصيرت‌افزايي آحاد جامعه و احیای انديشه ناب اسلامی است.

وی با اشاره به همزمانی سالروز شهادت آیت‌الله مطهری و هفته عقیدتی –سیاسی در سپاه و بسیج گفت: این هفته بهترین فرصت برای معرفی اندیشه ناب شهید مطهری است، چراکه شهید مطهری یکی از ارکان رکین انقلاب و از نظریه پردازان بزرگ انقلاب بود که با قلم خویش در راستای تحکیم نظام اسلامی کوشید.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زرندیه با بیان اینکه شهید مطهری از یاران صدیق امام (ره) و انقلاب بود، تصریح کرد: شهید مطهری از جمله شخصیت‌هایی بودند که از جان برای انقلاب مایه گذاشتند و شهادت در راه خدا بالاترین اجری بود که نصیب از جان گذشتگی این شهید والامقام شد.

وی ادامه داد: شهید مطهری از معدود دین پژوهان و مصلحان دینی بود که با اشراف اطلاعاتی عمیق نسبت به دین اسلام به نهضت روشنگری در جامعه در برابر گروه های التقاطی و مارکسیسمی پرداخت و وجود گرانبهایش را در راه خدا و انقلاب اسلامی فدا کرد و الگو و اسوه تمامی روحانیت و مصلحان دینی قرار گرفت .

حجت‌الاسلام قنبری با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمين دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب آنچه در این عرصه مهم انتخاباتی اهمیت دارد، تلاش در جهت کسب رضایت خداوند متعال و برگزاری يک انتخابات پرشور با حضور حداكثری مردم در پای صندوق های رأی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زرندیه با اشاره به برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه مقاومت زرندیه گفت: قرائت زیارت عاشورا، گلباران و عطر افشانی قبور مطهر شهدا، نشست‌های بصیرتی در پایگاه ها و مساجد، حضور جمعی بسیجیان فرهنگی و دانش آموز در نماز جمعه، مراسم صبحگاه مشترک و اجرای زنگ «سپاس معلم» در مدارس، تجلیل از مربیان عقیدتی و معلمان بسیجی و در انتها دیدار با امام جمعه از جمله برنامه‌های هفته عقیدتی ناحیه مقاومت بسیج زرندیه شامل است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار