معاونت سیاسی بسیج مستضعفین کشور،در همایش عقیدتی شهرستان قدس:
معاونت سیاسی بسیج مستضعفین کشور گفت:از کجا باید انتظار داشته باشیم،وزیرانی که در دولت کنونی با میلیاردها ثروت زندگی میکنند،به حل وفصل اقتصادی و مشکلات کشور بپردازند.
کد خبر: ۸۸۵۴۰۳۳
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار عبدالله داورزنی،معاون سیاسی بسیج مستضعفین، دقایقی پیش در جلسه همایشی عقیدتی سپاه در شهرستان قدس اظهار داشت: کشور ما برای پیشرفت و رسیدن به این مقام خونهاو جانها داد،پس ما نسل باقی مانده، وظیفه پاسداری وحفظ ارزشهای انقلاب را باید پیشی بگیریم.

این مقام مسئول ادامه داد: انتخابات یکی از معیار هایی است که میتوان راه شهدا را ادامه داد و مردم در انتخابات شناحت کافی را داشته باشند و اصلحش را برگزینند.

معاونت سیاسی بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنرانی خود به مسئله زیان اعتماد به آمریکا و اعمال تحریمهای این کشور علیه ایران پرداخت و خاطر نشان کرد:تحریمهای آمریکا و کشورهای غربی علیه ایران، فقط جنبه جنگ داشتند نه اقتصاد و امروز آمریکا جنگ با ایران را جنگ  در اقتصاد می بیند.

داورزنی با بیان اینکه،چراغ سبز دولت اعتدال کنونی باعث افزایش تحریمهاذو تهدیدات آمریکا علیه ایران شد،گفت: بیشترین تحریمهای آمریکا علیه ایران را در زمان دولت اصلاحات و اعتدال کنونی شاهد بودیم و این به مسئله اعتماد به شیطان بزرگ برمیگردد،که دولت کنونی با انواع و اقسام باج ها،آمریکا را سوار بر برجام کرد.

به گزارش فارس،این مسئول بسیج، راه حل مبارزه جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران را،عمل دراقتصاد مقاومتی برشمرد و خاطر نشان کرد:تا زمانی که مسئولان به شعار و جوسازی در مسئله اقتصاد دم بزنند،شاهد بهبود وضعیت اقتصادی کشور نخواهیم ‌بود و راه حال این مهم، فقط انجام عمل در اقتصاد مقاومتی است.

داورزنی  با بیان اینکه ثروت دولتمردان،باعث افزایش فقر در جامعه شده است بیان داشت:از کجا باید انتظار داشته باشیم،وزیرانی که در دولت کنونی با میلیاردها ثروت زندگی میکنند،به حل وفصل اقتصادی و مشکلات کشور و مردم بپردازند.
ارسال نظرات