رئیس سازمان بسیج فرهنگیان در یادواره معلمان شهید در سنندج
مسؤول سازمان بسیج فرهنگیان با بیان اینکه جایگاه تعلیم و تربیت در اسلام و انقلاب اسلامی بسیار رفیع است،گفت: باید مراقب فاصله ی جامعه با آنچه مطلوب میداریم بود تا عمق و شکافش زیاد نشود و با نگاه دین و انقلاب، در این عرصه گام های اساسی باید برداشته شود.
کد خبر: ۸۸۵۳۹۹۷
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، شعبانعلی رمضانیان پیش از ظهر امروز در یادواره بزرگداشت مقام معلم و معلمان شهید در سنندج گفت: در بسیج ، علاوه بر وظیفه ی عمومی و همگانی برای تجلیل و تکریم از معلم و تربیت وظیفه ی اختصاصی نیز وجود دارد.


رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با بیان اینکه بسیج برای برطرف کردن خلا ها و کاستی های احتمالی نظام ایجاد شده است، تصریح کرد: وظیفه بسیج فرهنگیان به لحاظ تربیت نسل و حفاظت و صیانت از ارزشها و باورهای جامعه اسلامی رسالتی بسیار سنگین می باشد.


وی افزود: پیشرفت امروز جامعه حاصل از رنج، زحمت و دلسوزی و دغدغه ی معلمان جامعه بوده است که مردم را در سیر رشد و تعالی قرار داده است.


رمضانیان با بیان اینکه جایگاه تعلیم و تربیت در اسلام و انقلاب اسلامی بسیار رفیع است، گفت: باید مراقب فاصله ی جامعه با آنچه مطلوب میداریم بود تا عمق و شکافش زیاد نشود و به رغم توصیه ها و تاکیدات و نگاه دین و انقلاب، در این عرصه گام های اساسی باید برداشته شود.


وی در ادامه گفت: اقتصاد مسئله‌ای جدا از فرهنگ نیست و تمام مشکلات اقتصادی ما تنها از مسیر اقتصاد حل نمی‌شود بلکه بخشی از کانال مسائل فرهنگی حل می‌شود، فرهنگ تولید، اشتغال، مصرف و توزیع با کنار هم قرار گرفتن توسعه می‌یابد.


رمضانیان با بیان اینکه اصل حرکت نظام بر اساس اسلام و قرآن با روش‌ها و راه‌هایی برآمده از فرهنگ اسلامی است نه متاثر از الگوهای غربی و امروزه باید مراقب بود تا الگوهای غربی اقتصاد و فرهنگ ما را بیمار نکند.


رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور در پایان خواستار توجه به معلمان از لحاظ پشتیبابی علمی و معنوی شد.

ارسال نظرات