امام جمعه سابق میانه در دیدار کارکنان سپاه و شورای اداری آموزش و پرورشاین شهرستان با امام جمعه فعلی، اخلاص را مهم ترین ویژگی استاد شهید مرتضی مطهری عنوان و بر لزوم الگوگیری از رفتار و کردار ایشان تاکید کرد.
کد خبر: ۸۸۵۳۹۹۱
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدرضا حامدی افزود: آثار ماندگار این شهید بزرگوار باید مورد استفاده جوانان در نسل های متمادی قرار گیرد و ما باید زمینه سازی لازم را انجام دهیم.

وی ضمن تبریک هفته پاسدار گفت: همه در هر کسوتی که هستیم باید پاسدار انقلاب اسلامی و دستاودهای آن باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه و رئیس آموزش و پرورش میانه نیز در این مراسم هر یک به تشریح برنامه های متنوع پیش بینی شده برای اجرا در طول هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم پرداختند.

حجت الاسلام حسن امیرنژاد شهید مطهری را پرورش یافته مکتب دینی، اسلام و قرآن معرفی کرد و با بیان اینکه آن بزرگوار در راه تربیت انسان ها گام های بلندی برداشته و در مبارزه با التقات و انحرافات دینی تمام توان خود را به کار برده است، ایشان را معلمی نمونه دانست.

وی افزود: انتخاب روز شهادت ایشان به عنوان روز معلم، یک اقدام کاملا بجا و سنجیده بوده است و ما وظیفه داریم یاد و خاطره این شخصیت مبارز و پیرو خط امام و انقلاب را همواره زنده نگه داریم.

ارسال نظرات