خبرهای داغ:
به همت بسیج دانش آموزی صورت گرفت:

همایش تجلیل از فرهنگیان استان قزوین

همایش تجلیل از فرهنگیان استان قزوین عصر دیروز ( یکشنبه ) در خانه معلم استان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۳۹۸۳
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱

رضا ابراهیمی مسئول بسیج دانش آموی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در گفت گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در حاشیه همایش تجلیل از فرهنگیان استان قزوین اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه هفته معلم قرار داریم از همکاران فرهنگی که با بسیج دانش آموزی همکاری داشتند در طی مراسمی از این بزرگواران تجلیل شد.

رئیس بسیج دانش آموزی سپاه استان قزوین هدف از برگزاری این همایش را زنده نگهداشتن یاد و خاطره استاد شهید مطهری و تکریم از مقام معلم دانست و گفت: تبین جایگاه معلم و افزایش منزلت اجتماعی معلمان در بین دانش آموزان و مردم، شناساندن منزلت علم و عالم و دست آوردهای علمی نیز از دیگر اهداف این همایش بود.

رضا ابراهیمی ابراز کرد: سازمان بسیج دانش آموزی در این همایش از زحمات یک ساله رئیس آموزش و پرورش و معاونان، و روئسای محترم مناطق و نحواحی 14 گانه آموزش و پرورش تجلیل به عمل آورد.

وی ادامه داد: از 70 نفر از فرهنگیان بزرگوار در سطح استانی تجلیل کردیم و در بخش های 14 گانه آموزش پرورش و 19 گانه حوزه مقاومت نیز از 864 نفر از فرهنگیان در طول هفته معلم تجیلیل خواهیم کرد.

رضا ابراهیمی در پایان یادآور شد:  بیش از 30 عنوان برنامه در هفته معلم برای فرهنگیان بزرگوار پیش بینی کردیم که رویکرد برنامه های ما دانش آموز محور است و دانش آموزان ما در سطح مدارس از معلمان خود تجلیل خواهند کرد.

1001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها