امام جمعه موقت شهرستان تربت جام در گفتگو با «بسیج»:

تنها راه برون رفت کشور از همه معضلات، ولایت محوری است

امام جمعه موقت تربت جام با اشاره به انتخابات پیش رو بیان داشت: تنها راه برون رفت کشور از همه معضلات ولایت محوری است نه خود محوری.
کد خبر: ۸۸۵۳۹۶۲
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
حجت الاسلام پیرنیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با تبریک اعیاد شعبانیه  و ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز با اشاره به انتخابات پیش رور گفت: همان طوری که اسلام با ولایت محوری حضرت ابوالفضل العباس(ع) و دیگر یاران نجات پیدا کرد، امروز هم تنها راه برون رفت کشور از همه معضلات و دسیسه های شیطانی ولایت محوری است نه خود محوری.

وی با اشاره به اینکه  خداوند حضرت ابوالفضل(ع) را برای امر خاص آفریدند و گرنه امیرالمومنین(ع) بعد از فاطمه زهرا(س) با کسی ازداواج نمی کرد، افزود: خداوند حضرت ابوالفضل(ع) را برای امری خاص( یعنی جواب طلب یاری مولا) آفریدند.

وی تصریح کرد: امروز هم مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می توانند (با تسلیم محض "ولایت فقیه" کار ابوالفضلی نمایند) تا مردم  را در همه عرصه ها بخصوص عرصه سیاسی کشور و انتخابات دلگرم نمایند و به فرموده رهبر فرزانه انقلاب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری برای کشور امنیت پایدار به ارمغان می آورد.

امام جمعه موقت تربت جام با تاکید بر لزوم بصیرت و معرفت سیاسی و دینی برای حفظ  نظام و انقلاب اسلامی توصیه کرد:حضور حماسی در پای صندوق های رای وظیفه دینی و شرعی آحاد ملت ایران از همه سلایق و جریان های سیاسی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار