خبرهای داغ:
در دیدار صبح امروز(دوشنبه) با کارگران در شهرستان البرز مطرح شد

کارگران رزمندگان عرصه اقتصاد مقاومتی هستند

همزمان با روز کارگر فرماندهان و مسولان سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز با کارگران شرکت های البرز دارو – کاشی پارس و کاشی الوند دیدار کردند .
کد خبر: ۸۸۵۳۹۵۱
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز و پرسنل سپاه امام رضا(ع) فرمانده حوزه شهید بابایی کارگری و مسئول روابط عمومی سپاه امام رضا (ع) با کارگران شرکت البرز دارو و کاشی الوند دیدار کردند.

در این دیدار فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز خطاب به کارگران گفت: کارگران از شریف ترین و بار ارزش ترین اقشار  جامعه هستند که با تلاش جهادهی خود در روند پیشرفت این سرزمین کار می کنند.

سرهنگ حیدری فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در ادامه بیان کرد: امروز چرخ اقتصاد این جامعه به تلاش شما زحمت کشان بستگی دارد چرا که رزمندگان عرصه اقتصاد مقاومتی شما هستید زیرا چرخش دست و بازوی شما باعث چرخش چرخه های زندگی جامعه و امتداد رگه های حیات جامعه است.

در ادامه این دیدار مسوول نمایندگی سپاه امام رضا (ع) یاداور شد: ملت شریف ما اگر در این انقلاب بخواهد پیروز شود باید دست از آستین برآرد و به کار بپردازد چرا که حیات یک ملت مرهون زحمات کار و کارگر است.

حجت الاسلام حسن شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) در ادامه این دیدار گفت: در احادیث و روایات اسلامی از کار کردن به عنوان عملی دنیوی و اخروی یاد شده که دارای اجر و ثواب بسیار است و نسبت به آن توصیه های بسیاری شده است به طوری که عنوان «جهاد کننده در راه خدا» بر کارگری که برای اداره زندگی خانواده اش سعی و تلاش می کند اطلاق شده است.

این مسوول در پایان افزود: کار کردن در اسلام عبادت است و اگر با انگیزه کسب درآمدحلال به جهت اداره آبرومندانه زندگی همراه باشد اجر و ثواب جهاد در راه خدا را در پی دارد و لذا نقل شده است که پیامبر دست کارگر را می بوسید چون دست مجاهد فی سبیل الله بود.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار