مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد(ع)؛
حجت الاسلام ملک گفت: تنها راه سامان یافتن مشکلات کشور کار انقابی و جهادی میباشد و مردم با پشتیبانی از نامزد ولایی و انقلابی برای حل مشکلات موجود باید مثل یک جهادگر کمر بسته ،خدمت نموده و با کار پر حجم و باکیفیت، مجاهدانه و انقلابی بن بست ها را شکافت و کشور را پیش برد.
کد خبر: ۸۸۵۳۹۲۵
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مراسم جشنی به همت حوزه مقاومت بسیج 214 خواهران به مناسبت ولادت با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار برگزار شد.

تنها راه سامان یافتن مشکلات کشور کار انقابی و جهادی است

حجت الاسلام ملک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) اظهار داشت: تنها راه سامان یافتن مشکلات کشور کار انقلابی و جهادی میباشد و مردم با پشتیبانی از نامزد ولایی و انقلابی برای حل مشکلات موجود باید مثل یک جهادگر کمر بسته ،خدمت نموده و با کار پر حجم و باکیفیت، مجاهدانه و انقلابی بن بست ها را شکافت و کشور را پیش برد.

وی افزود: ان شاالله جزو افرادی باشیم که قرآن کریم از آنها بعنوان فضل ا... المجاهدین علی القائدین اجرا عظیما قرار بگیریم. 

حجت الاسلام ملک گفت: هدف اصلی هر نامزد باید حمایت از مردم ضعیف و طبقات پایین جامعه باشد و در راستی برنامه های یک نامزد حتما حل مشکل مردم باید حرف او را بزند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: چشم دوختن به گره گشایی بیگانگان خطاست و آحاد جامعه باید با حضور پرشور و فراهم نمودن زمینه لازم امنیت ملی خود را در انتخابات تضمین نماییم و رعایت قانون بدون استثنا باید اجرا شودو روش و منش ها باید طوری باشد که پیوند های عمیق و همراهی مردم با نظام در همه دشواری ها روز به روز بیشتر شود.

 
 
 
خبرنگار افتخاری: صابر

ارسال نظرات