مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان:

عدالت‌گستری مهم‌ترین شاخصه‌ی کاندیدای اصلح ریاست جمهوری است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) تنگستان گفت: در کنار دو شاخص دوستی و دشمنی با خداوند که به عنوان دو ضلع یک مثلث قرار دارند،عدالت‌گستری که سبب حفظ کیان اسلام می‌شود نیز مهم است تا بتوانیم کاندیدای اصلح را گزینش و به وی رای دهیم.
کد خبر: ۸۸۵۳۹۱۷
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷

  به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، حجت الاسلام سید مهدی دشتی حسینی امشب در نشست با بسیجیان شهرستان تنگستان اظهار داشت: دوستی با دوستان خدا و دشمنی با دشمنان خدا، مهم‌ترین شاخصه‌ی کاندیدای اصلح ریاست جمهوری است.

 وی افزود: در کنار این دو شاخص که به عنوان دو ضلع یک مثلث قرار دارند، عدالت‌گستری که سبب حفظ کیان اسلام می‌شود نیز مهم است تا بتوانیم کاندیدای اصلح را گزینش و به وی رای دهیم.

  مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) تنگستان تصریح کرد: مردم باید دقت کنند که ببینند کدام یک از داوطلبین مردمی‌تر و با داشتن برنامه، به دنبال رفع مشکلات کشور هستند.

 دشتی حسینی یادآور شد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی به انتخابات با نگاهی مذهبی، اجتماعی و سیاسی توجه می‌‌کنند که با یک انتخاب مناسب، نه تنها انسان در برابر خداوند در این دنیا شرمنده نمی‌شود، بلکه رضایت خداوند در آخرت نیز حفظ می‌کند.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه به بسیجیان، بیان کرد: حرکت سپاه در جامعه بر اساس قانون و عقلانیت است و با هر تفکری که بخواهد نظام را تخریب و یا تضعیف کند با اقتدار می‌ایستد.

دشتی‌حسینی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انتخابات ورود نمی‌‌کند و تنها وظیفه‌ای که دنبال می‌کند دادن بصیرت و روشن کردن اذهان مردم است  تا بتوانیم با همکاری خود مردم، شاهد حضور حداکثری پای صندوق‌های اخذ رای باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار