خبرهای داغ:
مسئول نماینگی ولی فقیه سپاه امام علی(ع) تاکستان اظهار کرد:

بصیرت و وفاداری درس بزرگ حضرت ابالفضل(ع)

مسئول نماینگی ولی فقیه سپاه امام علی(ع) تاکستان اظهار کرد: در این زمانه که تمام تیرها به طرف اسلام و انقلاب و مخصوصا ولی فقیه می باشد باید بصیرت و آگاهی و بینش سیاسی خود را بالا ببریم و با حمایت به موقع از نظام اسلامی و انقلاب و رهبر حمایت نماییم.
کد خبر: ۸۸۵۳۹۰۵
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱

حجت الاسلام صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام (ع) شهرستان تاکستان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، با تبریک میلاد با سعادت سبط پیامبر(ص) حضرت ابا عبدالله الحسین و روز پاسدار و میلاد قمر بنی هاشم و امام سجاد(ع) اظهار کرد: میلاد امام حسین(ع) که به نام روز پاسدار نامگذاری گردیده نشان می دهد پاسداران به مولای خود اقتدا نموده و همچون سرور و سالار شهیدان از دین مبین اسلام و نظام اسلامی که ندای احیای اسلام که در این زمان اسلام هراسی را سر داده است حمایت نمایند و پشتیبانی کنند از مقام ولی فقیه که سلسله ولایت ائمه اطهار است.

وی تبیین کرد: روز جانباز و میلاد ابالفضل (ع) او که بنا بر فرموده امام صادق(ع) نافذ البصره بود و در کنار ولایت ماند و وفاداری خویش را به امام خود به اثبات رساند، این بصیر بودن و همراهی با امروز برای ما درس بزرگی است که باید از مکتب بزرگ جانباز کربلا یاد بگیریم.

وی افزود:  او که برایش امان نامه آوردند ولی وقتی می بیند که امام و پیشوای او در خطر و در میان شمشیر ها مانده عمل انقلابی و به موقع می کند و دست رد بر این نامه شیطان بزرگ می زند، این است که باید اقتدا کرد به فرزند امیر المومنین(ع).

حجت الاسلام صادقی در خصوص بالا بردن بصیرت و آگاهی سیاسی نسبت به زمان و جامعه تصریح کرد: اگر امروز دشمن و منافقین کوردل خواهان این هستند که با چراغ سبز دنیایی و رسیدن به منافع دنیا آب در آسیاب دشمن بریزیم و دست از ولی فقیه و رهبر خود برداریم و او را تنها بگذاریم، کور خوانده اند.

وی تاکید کرد: در این زمانه که تمام تیرها به طرف اسلام و انقلاب و مخصوصا ولی فقیه می باشد باید بصیرت و آگاهی و بینش سیاسی خود را بالا ببریم و با حمایت به موقع از نظام اسلامی و انقلاب و رهبر حمایت نماییم و تا آخر در این راه ایستادگی کنیم که ابالفضل (ع) این درس را به ما آموخت که در کنار امام خود با دشمن دین مبارزه و مقابله کنیم و جان ناقابل خود را فدای اسلام و ولایت نماییم .

7001/ت30/ب 

ارسال نظرات
پر بیننده ها