خبرهای داغ:
مسئول نماینگی سپاه کلیبر در جمع بسیجیان پایگاه های حوزه خاتم الانبیا آبش احمد با تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: شهید مطهری عالمی بود که قلمش قلب دشمنان را می شکافت.
کد خبر: ۸۸۵۳۹۰۱
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام شکوریان افزود: امروز جهان اسلام با محوریت ایران در تقابل با جهان کفر و جبهه باطل است و شهید مطهری را می طلبد که با قلمش قلب استکبار و دشمنان را می شکافت و هدایتگری بی نظیر هم از نظر سیاسی و هم از علمی و معنوی بود.

وی با مطرح کردن اینکه آمریکا به دنبال ایجاد خاورمیانه بزرگ بود ولی ایران مانع و سد راه او شد، اظهار داشت: مخالفت مستقیم نظام جمهوری اسلامی با سلطه گری آمریکا در منطقه و جهان، سازمان دادن محور مقاومت و الگو شدن انقلاب ایران برای کشورهای منطقه و جهان مولفه های مهمی است که ایران با آن سد راه امریکا قرار گرفته است.

حجت الاسلام شکوریان اضافه کرد: دشمنان و جبهه باطل نیز بیکار نشسته و با تحمیل جنگ، تحریم، جنگ نرم، جنگ اقتصادی و ایجاد فتنه ها و آشوب های مختلف تلاش کرده مانع گسترش انقلاب اسلامی ایران شود ولی به برکت خون شهدا و هدایت های ولایت فقیه شکست خورده و امروز اذعان می کند که جمهوری اسلامی ایران مانع طرح آن ها شده است.

وی انتخابات را حساس خواند و یادآور شد: دشمنان می خواهند انتخابات را کم رنگ کرده و نشان دهند که مردم از انقلاب سرد شده و یا اینکه می خواهند گزینه مورد نظر آن ها انتخاب شود تا به بهانه های مذاکره و ایجاد ارتباط در داخل کشور نفوذ کنند ولی مردم این بار نیز با حضور گسترده پای صندوق رای و انتخاب آگاهانه این نقشه دشمنان را نیز برهم خواهند زد.

ارسال نظرات