مسئول سازمان بسیج کارگری یزد درگفتگو با «بسیج»:

مسئولان برای رفع مشکلات معیشتی کارگران قدمی بردارند

نیکنام گفت: دولت، مجلس و همه مسئولان باید برای رفع مشکلات معیشتی کارگران تلاش کنند و پیگیر معوقات این قشر باشند.
کد خبر: ۸۸۵۳۸۹۱
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
مسئولان برای رفع مشکلات معیشتی کارگران قدمی بردارند

محمد رضا نیکنام مسئول سازمان بسیج کارگری استان یزد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج به مناسبت روز کارگر در رابطه با مشکلات این قشر اظهار داشت: کارگران پیشروان جبهه تولید و اقتصادی هستند.

وی افزود: متاسفانه در برخی از واحد های تولیدی و شرکت ها حق کارگر را ضایع می کنند و از یک ماه تا شش ماه حقوق آنها را دیر پرداخت می کنند. برخی کارخانه داران با پول کارگران برج سازی می کنند و کارگر هم مجبور است با این شرایط کنار بیاید.

مسئول سازمان بسیج کارگری استان یزد با تاکید بر لزوم توجه بیشتر مسئولان به این قشر بیان داشت: دولت، مجلس و همه مسئولان باید برای رفع مشکلات معیشتی کارگران تلاش کنند و پیگیر معوقات این قشر باشند.

نیکنام با اشاره به مشکلات معیشتی کارگران تصریح کرد: در حال حاضر کارگران برای امرار معاش خود دچار مشکلات بسیار زیادی هستند و همین مسئله معضلات اجتماعی را افزایش خواهد داد لذا مسئولان باید با شرکت هایی که حقوق کارگران را ضایع می کنند برخورد جدی کرده و حق آنها را بگیرند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: یک کارگر برای ارائه کار خوب و با کیفیت به نشاط و امیدواری نیاز دارد و اگر ناامید شود و نتواند از عهده هزینه های سنگین زندگی برآید طبیعتاً کیفیت تولید هم محقق نخواهد شد.

ارسال نظرات