خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:

دولتی که از دفتر کار خود تکان نخورده است روحیه جهادی ندارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر عج استان قزوین بیان کرد: دولتی که از یک روستا بازدید نکرده است و از دفتر کار خود تکان نخورده روحیه جهادی ندارد.
کد خبر: ۸۸۵۳۸۸۳
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در نشست سیاسی صبح امروز(دوشنبه)  در جمع نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان آبیک با تبریک ایام پر برکت ماه شعبان و فرخنده میلاد سومین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت اباعبدالله علیه السلام و روز پاسدار بیان کرد: یک وجه مشترک بین  ماه شعبان و ماه رجب وجود دارد که ان تکرار استغفار است ودر روایات نیز آمده است در هر روز ماه شعبان هفتاد مرتبه استغفروالله و اسئله التوبه را تکرار کنید.

وی با اشاره به معنی استغفار افزود: استغفار یعنی انسان برگردد به گذشته و آن را مورد بازبینی قرار دهد و ببیند از این سرمایه ها درست استفاده کرده است یا نه و جلادهنده  روح انسان را می باشد و توبه نیز به معنی انقلاب درونی است یعنی انقلاب نیروهای الهی علیه نیروهای شیطانی که باعث بوجود آمدن روحیه خدایی در دل می شود.

حجت الاسلام معبودی با اشاره به نزدیک شدن به رویداد بزرگ کشور تبیین کرد: در آستانه  یک تحول بزرگ در دفتر پر افتخار انقلاب اسلامی قرار گرفتیم، اتفاقی که در عرصه بین المللی برای انقلاب تصمیم ساز می شود و دلایلی که مارا وادار می کند در انتخابات حضور چشمگیر داشته باشم دو دلیل می باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با برشمردن دلایل حضور در انتخابات ادامه داد: دلیل اول اینکه این حضور باعث تحکیم انقلاب می شود و یکی از ارکان این انقلاب الهی  مردم می باشد و وجود رهبری و بهره گیری از اسلام نیز از ارکان انقلاب هستند که مشروعیت به انقلاب می دهد.

وی ادامه داد: اگر اسلام و رهبری در جامعه حضور داشته باشند و پشتیبانی مردمی نباشد، نظام ناقص می باشد  و باعث میشود حضرت علی (ع) 23 خانه نشینی شود و این حضور  منتج به رسیدن انقلاب به کمال می باشد همانطور که در تشکیل انقلاب نیز مردم پایه گذار بودند.

 این مسئول با بیان دومین عامل حضور در پای صندوق های اخذ ارای تصریح کرد: دلیل دوم این است که در مقابل دشمن کینه توزی که  همه ی ظرفیت و توانش را بکار بسته که ریشه ی ملت ایران را بخشکاند و به هیچ قانونی پایبند نیست و ما باید در مقابل دشمن برای اینکه نشان بدهیم که پشتیبان انقلاب هستیم در پای صندوق های اخذ رای حضور بهم برسانیم.

وی با بیان سیر حرکت انقلاب اسلامی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند برای رسیدن به تمدن اسلامی چهار گام داریم که انقلاب اسلامی و نظام اسلامی و دولت اسلامی و کشور اسلامی این گام ها می باشد که متاسفانه دولت اسلامی هنوز شکل نگرفته و به این مرحله نرسیده ایم که دولتی را انتخاب کنیم  بتواند آرمان ها و آرزوهای انقلاب را محقق سازد.

 حجت الاسلام معبودی با ذکر شاخصه های دولت انقلابی خاطرنشان کرد: اولین شاخصه دولت انقلابی روحیه ی جهادی می باشد دولتی که از یک روستا بازدید نکرده و از دفتر کار خود تکان نخورده است روحیه جهادی ندارد و دومین شاخصه اعتقاد به گفتمان انقلاب است.

 وی مطرح کرد: یک رییس جمهور اگر به انقلاب و آرمان هایش اعتقاد نداشته باشد و دوره انقلابی گری را به پایان رسیده بداند، نمی تواند دولت اسلامی را تشکیل دهد و این تفکر و گفتمان انقلابی می باشد که امروز کشور ما را در ردیف برترین کشورها قرار داده است.

6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار