رسالت امروز نسل جوان ادامه راه شهدا است

معاون حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس سپاه امام رضا (ع) گفت: بیشتر شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم امروز را نسل جوان ما تشکیل می دادند, جوانانی که از فرصت عمر و جوانی خود استفاده بهینه کردند و جاودانه شدند
کد خبر: ۸۸۵۳۸۸۲
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ حسن باخرد معاون حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی و راوی دوران دفاع مقدس در یادواره شهدای دانشجو استان کردستان اظهار داشت: از سال 63 که کلاس سوم راهنمایی بودم با دستکاری شناسنامه به جبهه رفتم و اولین محل خدمتم شهرستان کامیاران در کردستان بود.

 

وی افزود: شهدا مانند همه ما زن، فرزند، زندگی و جان خود را دوست داشتند اما از تمام تعلقات دنیوی دل کندند و جانشان را فدا کردند که امروز ما در امنیت و آرامش زندگی کنیم.

 

معاون حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس سپاه امام رضا (ع) گفت: بیشتر شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم امروز را نسل جوان ما تشکیل می دادند, جوانانی که مثل شما دانشجویان مالامال از آمال و آرزوهاي جواني بودند اما از فرصت عمر و جوانی خود استفاده بهینه کردند و جاودانه شدند.

 

این راوی دوران دفاع مقدس ادامه داد: شهدا افرادی از جنس خود ما بودند، دلبستگی‌های دنیایی هم داشتند ولی موفق شدند از این دنیا دل بکنند و خدایی شوند.

 

سرهنگ حسن باخرد گفت: امروز بعد از شهدا رسالت شما نسل جوان این است که پشتیبان ولایت فقیه باشید نه طرفدار مدعیان اصولگرا و اصلاح طلب افراطی و ادامه دهنده راه شهدا باشید چرا که حق شهدا بر گردن ما این است که راه آنها را ادامه دهیم.

 

وی ادامه داد: پیام شهدا این است که پشتیبان ولایت فقیه باشیم و ما نیز باید با ادامه راه شهدا یاد آنان را گرامی بداریم.

 

این راوی دوران دفاع مقدس با بيان اينكه شهدا نيز همانند جوانان امروز سرشار از آمال و آرزوهاي جواني بودند كه با اهدا جان خود موجب آرامش و امنيت كشور گرديدند تاكيد نمودند كه شهدا بيش از فاتحه خواندن ، رهرو نياز دارند .

 

در پایان این یادواره شهدا با اهدای لوحی از خانواده شهید مدافع حرم شهید محمد پورهنگ تقدیر و تجلیل شد.

ارسال نظرات