خبرهای داغ:
زهرا شجاعی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) خبر داد:
سرهنگ عجمی گفت: هفته عقیدتی سیاسی سپاه فرصت مناسبی برای شناخت استاد مطهری است که با اندیشه این شهید والامقام بتوانیم در راه اعتلای اسلام قدم برداریم.
کد خبر: ۸۸۵۳۸۶۷
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان، فرمانده سپاه ناحیه امام علی(ع) در گفتگویی، ضمن تبریک آغاز هفته عقیدتی در سپاه گفت: این هفته فرصت خوبی برای شناخت این استاد مطهری این معلم بزرگ است تا با شناخت اندیشه استاد شهید، بتوانیم در راه اعتلای اسلام قدم برداریم و معلمان نیز باید راه این شهید بزرگوار را الگوی خود در کار و خدمت قرار دهند.

وی بیان کرد: مهمترین بحثی که در هفته عقیدتی سیاسی مطرح است بحث آموزش های عقیدتی سیاسی در سپاه است.

سرهنگ حسن عجمی بااشاره به اهداف این هفته تاکید کرد: هدف اصلی از نامگذاری این هفته ارج نهادن به زحمات تمامی مربیان و فعالان عقیدتی و سیاسی که در زمینه تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج فعالیت میکنند.

سرهنگ حسن جعمی با اشاره به در پیش بودن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه اظهار کرد: در این هفته برنامه هایی را پیش بینی کرده ایم که از آن جمله می توان به تجلیل از هادیان سیاسی، برگزاری یادواره شهدای فرهنگی، تجلیل از فرهنگیان پنج کانون مقاومت فرهنگیان حوزه های دانش آموزی شرق اصفهان و همچنین برگزاری جلسه با فرهنگیان، اشاره کرد.

وی افزود: امیدواریم با اجرای این برنامه ها بتوانیم یاد استاد بزرگ و افکار ایشان را گرامی بداریم و قدمی در راه اعتلای اسلام، منویات امام (ره) و فرمایشات امام خامنه ای مدظله العالی برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها