مصطفی برزگر
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه امیرالمومنین(ع):
دفاع از دین و عقاید و مرزهای عقیدتی تا پای جان باید همیشه ادامه داشته باشد هتاکی به ساحت مقدس امام هشتم(ع) در استان شیعه نشین ایلام جای تاثر و تاسف فراوان دارد.
کد خبر: ۸۸۵۳۸۴۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام عباسی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در دیدار کارکنان سپاه امیرالمومنین(ع) با امام جمعه استان ایلام،گفت: در سال گذشته در اجرای طرح امر به معروف و نهی از منکر حوزه نمایندگی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام 171 نفر را به قم و 75 نفر را به مشهد مقدس اعزام کرده است.

وی عنوان کرد: همچنین برای 415 نفر در سپاه استان کلاس برگزار شد و 312 خانوار به تعداد هزار و هفت نفر به اردوی مشهد مقدس اعزام شدند و 1002 نفر سرباز در دوره های عقیدتی اموزش دیدند.

حجت الاسلام عباسی تصریح کرد: دفاع از دین و عقاید و مرزهای عقیدتی تا پای جان باید همیشه ادامه داشته باشد هتاکی به ساحت مقدس امام هشتم(ع) در استان شیعه نشین ایلام جای تاثر و تاسف فراوان دارد.

وی اظهار کرد: این حرکت فردی نیست بلکه جریانی برای شکستن مرزهای عقیدتی و دینی مردم است البته سابقه این جریان از سال 76 به بعد به مدت 8 سال حاکمیت داشتند که مقدسات مسلمانان را سخره گرفتند و توهین کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه امیرالمومنین(ع) افزود: در این ایام می بینیم به بهانه فضای سیاسی انتخابات که وجود دارد یک لکه ننگ دیگری در پرونده این جریان اضافه شد.

وی در پایان گفت: این جریان از منافقین پست، کسانی که در سال 67 به فرمان امام(ره) در اثر شورش و همکاری با بعثی ها در عملیات مرصاد کشته شدند دفاع می کنند.

ارسال نظرات