عطرافشانی مزار شهدا به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی

مراسم عطر افشانی قبور شهدای مربی در سپاه و بسیج به مناسبت هفته معلم و عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج با حضور جمعی از اعضای حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۳۸۴۳
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، همزمان با هفته معلم صبح امروز جمعی از اعضای حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله با حضور در گلزار شهدای کلانشهر اراک ضمن عطرافشانی قبور شهدای از جمله شهدای مربی در سپاه و بسیج با نثار گل یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند و با آرمان شهدا تجدید میثاق کردند.

سرهنگ پاسدار عزت‌اله نظم‌آبادی مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی ضمن تجلیل از مقام والای شهیدان و اینکه امروز پیشرفت، آبادانی و امنیت را مرهون فداکاری شهیدانی هستیم که از همه هستی خود در دنیا گذشتند، گفت: ما نسبت به شهدا مدیون هستیم و نباید اجازه دهیم هیچ‌گاه یاد و خاطره این عزیزان فراموش شود.

وی بر لزوم تکریم و ادامه راه شهیدان تاکید کرد و افزود: سالروز شهادت استاد شهید مطهری در سپاه و بسیج به نام هفته عقیدتی نامگذاری شده است و به حق شهید مطهری مدافع مرزهای عقیدتی است و تفکرات این شهید بزرگوار و سایر شهدا باید در زندگی ما الگو قرار گیرد.

مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به نقش مربیان عقیدتی سیاسی و تربیتی در سپاه و بسیج تصریح کرد: امروزه با توجه به هجمه دشمن در جنگ نرم و نشانه رفتن عقاید و فرهنگ مسلمانان به ویژه جوانان و آینده سازان کشور، مربیان عقیدتی سیاسی نقش بسیار مهمی در ایجاد بصیرت و روشنگری برعهده دارند.

سرهنگ پاسدار نظم‌آبادی با تاکید بر اینکه باید بسیجیان ما در زمینه خودسازی نیز ارتقا یابند، گفت: آمادگی تربیتی و پایهای یکی از ارکان ورود به بسیج است، اگر مبانی اعتقادی و مذهبی ضعیف باشد پایه و اساس مأموریت در بسیج سست و بیبنیان میشود لذا نقش مربیان عقیدتی سیاسی در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج بسیار مهم است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سرمایه‌های اصلی سپاه، ایمان، معنویت، بصیرت دینی و سیاسی، ولایتمداری و شور و انگیزه انقلابی است که این نهاد انقلابی و مردمی را در حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی یاری می‌رساند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار