خبرهای داغ:
در وصیت‌نامه شهید ابوالفضل جامکلو آمده است:

در خط انقلاب باشید تا سعادت‌مند شوید

در وصیت‌نامه شهید ابوالفضل جامکلو می خوانیم: سلام بر همه کسانی که در راه خداوند متعال رنج ها را تحمل می‌کنند.
کد خبر: ۸۸۵۳۸۴۱
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین شهید ابوالفضل جامکلو  در یکم بهمن سال 1343 ، در روستای رحیم آباد از توابع شهر بوئین زهرا به دنیا آمد. پدرش کمندعلی، کشاورزی می‌کرد و مادرش وضیه نام داشت .

تا پایان دوره راهنمایی درس خواند کارمند بنیاد شهید بود . از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و در بیست و ششم بهمن 1364 در فاو عراق بر اثر اصابت ترکش به سینه و صورت وی شهید شد و اکنون مزار او در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد برادرش تقی نیز به شهادت رسیده است.

در این وصیت نامه می خوانیم:

درود بر مادرانی که فرزندان خود را برای دفاع از اسلام به جبهه های نبرد می‌فرستد سعی کنید در راه و خط امام قدم بردارید و اگر می‌خواهید سعادت‌مند شوید، گوش به فرمان امام باشید.

این را به شما بگویم تا زمانی که جوانانی مثل رزمندگان، در جبهه ها داشته باشیم که برای انقلاب جان فشانی کنند، هیچ خاءنی کاری نمی‌تواند بکند این جوانان جان و خون می‌دهند تا انقلاب، اسلام و امام زنده بمانند.

پدر، مادر، برادران و خواهران! سعی کنید همیشه در خط انقلاب باشید تا سعادت‌مند شوید. از این که به جبهه آمده ام ناراحت نباشید که در اسلام همه با هم برابر و برادر هستند بیایید بجای دلسوزی بیجا و گریه کردن بیشتر برای انقلاب زحمت بکشید. این را هم بدانیم که کسی که پیروزی می‌خواهد، باید شهید بدهد.

خداوندا!در این دنیا که نتوانستیم آن طور که تو می‌خواهی زندگی کنم؛ پس مرگم را آن چنان قرار ده که لااقل بدین گونه، کفاره‌ی گناهان کبیره و صغیره را ادا کرده باشم.

خدایا! تو می‌دانی فقط برای همین عازم جبهه جنگ کفر و ایمان شدم تا شاید بتوانم، قدمی در راه رضای تو بردارم و پاک شوم.

 ابولفضل جامکل

1007/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها