خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه صاحب الامر (عج) خبر داد:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه صاحب الامر (عج) تاکید کرد: سپاه نهادی است به روز؛ نگاه می‌کند که جامعه ما به چه چیزی نیاز دارد در همان راستا حرکت می کند، نه تک بعدی و تنها یک سازمان نظامی.
کد خبر: ۸۸۵۳۸۳۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹

محمد بهرامی مسئول عقیدتی سیاسی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در خصوص "علل انتخاب حوزه عقیدتی سیاسی سپاه صاحب الامر طی سه سال متوالی " اظهار کرد: با توکل به خدا و همراهی و پشتیبانی آقای معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان و همچنین آقای شاهرخی سردار فرماندهی سپاه استان و دیگر مسئولین محترم ما توانستیم بعنوان رده برتر طی سه سال متوالی در میان سایر نیروها در کل کشور انتخاب شویم.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) مطرح کرد: طی یک برنامه در روز سه شنبه در ستاد فرماندهی کل سپاه، با حضور حجت الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از بنده، حجت الاسلام معبودی و سردار شاهرخی به دلیل این موفقیت تقدیر خواهد شد، البته این مشوقی است تا در سالهای آینده تلاش خود را بیش از پیش نماییم.

بهرامی به عوامل موثر که باعث به دست آمدن این برتری گردیده است اشاره کرد و گفت: یکی از دلایل این انتخاب آن بود که ما توانستیم برنامه های تاثیر گذاری را در سطح سپاه داشته باشیم و در تمامی عرصه ها همچون برنامه های مختلف آموزشی، علمی، اعتقادی و همچنین نشست های قرآنی که به بهترین شکل با حضوراساتید برتر برگزار گردیده  و چه از لحاظ کیفی و چه کمی خوشبختانه موفق بوده ایم .

وی درخصوص فعالیت های چشمگیر در عرصه های گوناگون اذعان کرد: در بحث مفاهیم و تجوید قرآن با دعوت از اساتید تاثیر گذار کشوری و استانی این زمینه را رشد دادیم، برای مثال برنامه ای در سال گذشته اجرا کردیم که در آن 12 نفر از اساتید اخلاق کشوری مانند حجت الاسلام صدیقی و حاج آقا حسینی اراکی و دیگر بزرگوارانی که از قم و یا تهران حضور داشتند و ما موفق به دعوت آنان گشتیم.

بهرامی دیگر موفقیت های حوزه عقیدتی سیاسی را تعامل سازنده این حوزه با رده مافوق در تهران دانسته و افزود: در واقع توانستیم ماموریت ها و اهدافی که مافوق ما دنبال می‌کند را ما نیز انجام دهیم. 

محمد بهرامی یکی از مهمترین دلایلی که سپاه استان قزوین و عقیدتی سیاسی این استان بعنوان رده برتر شناخته شد را اجرای موثر دوره های آموزشی امر به معروف و نهی از منکر اعلام کرد.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه صاحب الامر اذعان کرد: در سال 95 در سپاه آموزش فریضتین امر بمعروف و نهی از منکر از برنامه های اصلی بود که در این زمینه توانستیم تقریبا بالای 95 درصد از پاسداران‌مان را در سه نقطه قم، مشهد و قزوین آموزش دهیم و پاسداران را با احکام و شرایط و آداب و چیستی و چرایی و ضرورت و آثار و برکات امر بمعروف و نهی از منکر بمدت یک هفته در صبح و بعد از ظهر آشنایی دهیم.

وی از نتایج مثبت این دوره های آموزشی گفت: زمانی که مخاطبان ما را ارزیابی و رصد کردند، خوشبختانه بالای 90 درصد رضایتمندی داشتیم و اظهار می کردند که این دوره از تاثیر گذاری  ویژهای برخوردار بوده و به دانش و بینش و آگاهی مخاطبان نسبت به امر بمعروف  کمک کرده و افزایش یافته است .

محمد بهرامی در ادامه این گفتگو یک در خصوص شاکله سپاه اذعان کرد: گفتنی است که سپاه نهادیست به روز ؛ یعنی نگاه می‌کند که کشور و جامعه ما به چه چیزی نیاز دارد در همان راستا حرکت می کند.

وی تصریح کرد: به طور کلی ماهیت سپاه و بسیج آن است که تک بعدی عمل نمی‌کند که بگوییم فقط جنبه نظامی و یا رزمی داشته بلکه اکنون با توجه به فضاهایی که در اختیار جامعه است مانند فضای مجازی؛ میطلبد که پاسداران ما با آن احکام و معارف ناب اصیل اسلامی که از طریق قرآن و علما به ما رسیده است ما نیز بتوانیم این اندیشه ها را بخوبی تبیین کنیم و همچنین جهت گیری آموزشی ما در این راستا باشد.

بهرامی مسئول عقیدتی سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) در پایان این گفتگو خاطر نشان کرد: کسی که بخواهد از انقلاب اسلامی پاسداری کند ابتدا می‌باید از خودش پاسداری کند و اهل تقوا باشد و نگاه انقلابی گری را از یاد نبرد.

1007/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها