خبرهای داغ:
معاون نیروی انسانی نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج):

شناسایی نیروهای مستعد برای پاسدارای وظیفه انقلابی ما است

معاونت نیروی انسانی نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: شناسایی نیروهای مستعد با رزومه کاری موفق و فرماندهان پایگاه بسیج و افرادی که توانایی برای پاسدارشدن دارند جز وظیفه ذاتی و انقلابی ما است.
کد خبر: ۸۸۵۳۸۱۰
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین سرهنگ الماس پویامنش در خصوص  عملکرد معاونت  نیروی انسانی نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: در چهارچوب برنامه های ابلاغی که در چارت سازمانی تعریف شده، در ساختار سازمانی سپاه صاحب الامر (عج) برابر مقررات انجام می گیرد.

وی افزود: تمام برنامه های تدوینی  طبق برنامه های ابلاغی است و بیشتر از سقف ابلاغی با روحیه جهادی کار های بایسته را انجام داده ایم، از جمله برنامه ایی که جز وظایف ذاتی  سازمان بوده  می توان به تکریم و تعظیم بازنشستگان، ایثارگران، خانواده معزز شهدا و جانبازان در قالب  برنامه های مختلف  به معاونت ها و نمایندگی ها، فرماندهان نواحی، خانواده های محترم پرسنل و مشکلاتشان مورد بررسی و پیگیری  قرار می گیرد.

معاونت نیروی انسانی نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) تبیین کرد: پس از بررسی و استخراج مشکلات در قالب فرم های ابلاغی به مسوولان مافوق ارجاع و در صدد رفع  مشکلات خانواده ها تلاش صورت می گیرد در کنار این کار ها خدماتی را به باز نشستگان ارایه می دهیم .

پویا منش گفت: شرایط باز نشستگی را بب مسئول نمایندگی ولی فقیه هماهنگ و به تهران ارسال می کنیم، چرا که بیشترین عملکرد ما در حوزه نیروهای پایور بوده است.

وی در خصوص جذب و شناسایی نیروهای مستعد و انقلابی خاطر نشان کرد: در خصوص بسیج شناسایی نیروهای مستعد با رزومه کاری موفق و فرماندهان پایگاه بسیج و افرادی که توانایی برای پاسدار شدن دارند با مسئول نمایندگی ولی فقیه هماهنگ و پرونده سازی برای آنها صورت گرفته و برای گزینش به تهران فرستاده می شود تا شرایط جذب برای آنها فراهم و به نیروهای انقلابی سپاه ملحق شوند.

معاونت نیروی انسانی نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) در پایان گفت: از دیگر کار های معاونت نیروی انسانی  نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) برنامه های دیدار با مسوولان از جمله امام جمعه با هماهنگی این معاونت انجام و به اطلاع میرسد.

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها