خبرهای داغ:
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در جمع كاركنان سپاه ولايت تبريز گفت: تنها راه نجات شرايط كنوني كشور مديريت انقلابي است.
کد خبر: ۸۸۵۳۸۰۹
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد اسماعیل سعیدی با اشاره به اینکه مدیریت انقلابی و جهادی را در دوران دفاع مقدس تجربه کردیمف اظهار داشت: با مدیریت انقلابی در دوران جنگ توانستیم خیال یک هفته ای دشمن برای سرنگونی انقلاب را نقش برآب کنیم.

وي ادامه داد: در زمنيه هاي مختلف همچون علوم نوين، نظامي ، ماهواره و ... نيز هر جا مديريت انقلابي و جهادي حاكم بوده با لطف الهي و با استفاده از توان داخلي و جوانان كارآمد توانستیم به پيشرفت هاي بزرگي دست پيدا كنيم كه جهانيان را به حيرت بيندازيم.

سعيدي بیان کرد: ولي هر جا مديريتي غير از مديريت ياد شده بر روي كار آمده نتايج خيلي ضعيف و سطحي بدست آمده كه كشور را دچار مشكلات عديده اي كرده است.

وي تاكيد كرد: در اين راستا دشمن درصدد است تا مدیریت انقلابی و دینی را ناکارآمد نشان دهد و با ابزاري كه در دست دارد تبليغ مي كند دین توان تنظیم روابط بین فرد و جامعه و مديريت كشور در شرایط پیچیده بین المللی را ندارد.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو ادامه داد: کشور امروز در مرحله حساسي قرار دارد که مردم باید با حضور خود در انتخابات و انتخاب فرد اصلح نقش خود را در این برهه حساس نشان دهند.

ارسال نظرات