بوشهر-شب گذشته همایش بزرگ پاسداران شاغل و بازنشسته شهرستان جم در جوار بقعه متبرکه بی بی بانو همزمان با میلاد فرخنده امام حسین(ع) و روز پاسدار برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۳۸۰۰
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از جم، امام جمعه شهرستان جم در این همایش با تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و روز پاسدار گفت: سپاه از بدو تاسیس و در برهه های مختلف نقش خود را به عنوان پاسداران امنیت و اقتدار کشور به خوبی ایفا کرده است.
حجت الاسلام محمد گنجی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ابتدای انقلاب به عنوان حافظان امنیت شخصیت های سیاسی کشور و اماکن مهم و پس از آن نیز در عرصه دفاع مقدس و سازندگی کشور نقش آفرین بوده است.
گنجیبا اشاره به بیانات امام خمینی(ره) که فرمودند: "اگر سپاه نبود کشور هم نبود" خاطر نشان کرد: پاسداران جایگاهی ویژه در نگاه مردم، مسئولان و فراتر از همه امام امت و رهبری معظم انقلاب داشته و دارند و قطعا با انجام دقیق رسالت ها و ماموریت های سپاه ، این جایگاه روز به روز در ایران و جهان ارتقا می یابد.
وی با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت های روزافزون ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تصریح کرد: در راستای انجام رسالت ها و صیانت از کیان انقلاب اسلامی و خدمت به مردم، همراه و همگام پاسداران جان برکف شهرستان خواهیم بود.
انتهای خبر/
ارسال نظرات