خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز:

جانبازان بهترین الگو برای رشد و تعای جوانان و نوجوانان هستند

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز اذعان کرد: جوانان و نوجوانان باید برای ارتقا و رشد تعالی خود جانبازان را الگوی خود قرار دهند.
کد خبر: ۸۸۵۳۷۹۷
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸

هادی انصاری رامندی مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه امام رضا(ع( شهرستان البرز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در ارتباط با روز پاسدار بیان کرد: همه پاسداران ادامه دهنده راه امام حسین(ع)و حضرت عباس هستند.

وی با اشاره به تشکیل سپاه پاسداران اذعان کرد: سپاه پاسداران نهادی نظامی است که به دستور معمار بزرگ انقلاب در سال 1357 تشکیل شد.

انصاری افزود: سپاه پاسداران به منظورحفاظت و نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن برقرارشد واینکه مانع بزرگی برای دشمنان و ایجاد خرابکاری و توطئه درراستای اسلام می باشد.
این مسئول با اشاره به اهداف سپاه پاسداران تصریح کرد:حفظ و ارتقای امنیت داخلی و مرزهای کشور،استمرار اهداف اسلام و انقلاب،حفاظت از نظام و حکومت اسلامی از دیگر اهداف سپاه پاسداران است.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز خاطرنشان کرد: نامگذاری سالروز ولادت سالار شهیدان به نام روز پاسدار نامیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: پاسداران در سپاه با تاسی از سالارشهیدان امام حسین(ع) با روحیه جانفشانی و شهادت طلبی در دفاع از کشور و ناموس خود با دشمنان به نبرد پرداختند.

انصاری با اشاره به روز جانباز و ولادت حضرت ابوالفضل یادآور شد: اطاعت و تبعیت از علما و انبیاء الگوی بسیار مناسب برای پیمودن راه این عزیزان است.

این مسئول گفت: حضرت عباس نمونه بارز جانباز اسلام می‌باشد و جان خویش را در راه میثاق و وفا با سیدالشهداء فدا کردبطوریکه بعنوان سنبل وفا در تاریخ یاد می‌کنند.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز در خاتمه گفت: همه جانبازان و ایثارگران برای جهاد اکبر از تمام امیال و آرزوهای خود گذشته‌اند و در مقابل دشمنان انقلاب و اسلام مقاومت کردند و امروزه این جوانان و نوجوانان باید برای ارتقا و رشد تعالی خود جانبازان را الگوی خود قرار دهند.
1003
/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها