مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت حیدریه:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت حیدریه بیان داشت: افکار و کتاب های شهید مطهری (ره) به نوبه خود توانسته است در جریان سازی انقلاب اسلامی و مبانی ایدئولوژیک آن به عنوان مبنا و پایه مورد وثوق قرار گیرد.
کد خبر: ۸۸۵۳۷۷۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام ابوالفضل آرمان در دیدار با مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در نیروهای مسلح شهرستان تربت حیدریه اظهارداشت: افکار شهید مطهری (ره) متعلق به همه زمان ها است و شهید مطهری (ره) بیش از آنکه به عنوان یک متفکر اسلامی مطرح باشد بیشتر نقش روشنگری را در زمان خود بر عهده داشت.
 
وی گفت: افکار و کتاب های شهید مطهری (ره) به نوبه خود توانسته است در جریان سازی انقلاب اسلامی و مبانی ایدئولوژیک آن به عنوان مبنا و پایه مورد وثوق قرار گیرد.
 
وی با اشاره به بصیرت افزایی شهید مطهری تاکید کرد: شهید مطهری بیش از آنکه به عنوان یک متفکر اسلامی مطرح باشد بیشتر نقش روشنگری را در زمان خود بر عهده داشت.
 
آرمان با اشاره به برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج افزود: طی این هقته بیش از 100 عنوان برنامه در سطح شهرستان تربت حیدریه برای این هفته در نظر گرفته شده است.
 
وی تبیین کرد: از جمله مهمترین این برنامه ها می توان به دیدار از خانواده شهدا و دیدار با ائمه جمعه و مسابقات ورزشی و کتاب خوانی، نشست های بصیرتی و روشنگری و نیز همایش حکمت مطهر و پیاده روی خانوادگی اشاره کرد.
 
وی در پایان با اشاره به اهمیت انتخابات یادآور شد: اصل در انتخابات حضور حداکثری و در درجه بعدی انتخاب اصلح می باشد، لذا مردم باید با آگاهی و بینش سیاسی، حضور خود را به نمایش بگذارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها