خبرهای داغ:
امام جمعه شهر اردستان:

شرق و غرب جرأت دور کردن مردم از اهل و بیت را ندارد

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه داعش چه شیطانی است که بخواهد محبت اهل و بیت را از دل مردم دور کند، تصریح کرد: شرق و غرب هم جرأت دور کردن مردم از اهل و بیت را ندارند.
کد خبر: ۸۸۵۳۶۹۹
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از اردستان امام جمعه اردستان اظهار کرد: تبلیغات زهر آگین  دشمن با تمام فعالیتهایی که داشته  نتوانسته علاقه مردم را نسبت به ائمه معصومین علیه السلام کم کند.

حجت الاسلام حسن دهشیری  در مراسم جشن میلاد سرداران کربلا در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) اردستان گفت:  دشمن همیشه در صدد بوده تا مردم را از اهل و بیت دور کند که در این راه موفق نبوده است.

وی با بیان اینکه علاقه مردم روز به روز نسبت به اهل و بیت و ائمه معصومین بیشتر می شود، تصریح کرد:  کوچک و بزرگ، مشهور و گمنام همه خود را خاک پای این ائمه می دانند.

دهشیری با بیان اینکه ایمان، راز و رمز این محبت طبق آیه شریفه قرآن چه چیز بوده است، تصریح کرد: عمل صالح و ایمان به خداوند که آن را وعده داده است.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه مردان، زنان، شخصیتهایی با نام و نشان آمده و رفته اند، تصریح کرد: نامی از آنها باقی نمانده در حالی که نام ائمه همیشه بر سر زبانها مانده است.

وی با بیان اینکه  شیعه و سنی، دوست و دشمن از ائمه و شهدای کربلا شناخت دارند، تصریح کرد: همه می دانند که بزرگ و کوچک ائمه  چه کسانی بوده  و همه اینها به خاطر تعبد و تفیض و توکل ائمه بوده است.

دهشیری با بیان اینکه  در حادثه کربلا امام حسین(ع) و یارانش از خدا شکایت نداشته اند، تصریح کرد: همه این بزرگواری که آنها داشته اند به خاطر عمل صالح، انجام وظیفه،  نیت خالص و الهی بوده است.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه داعش چه شیطانی است که بخواهد محبت اهل و بیت را از دل مردم دور کند، تصریح کرد: شرق و غرب هم جرأت دور کردن مردم  از اهل و بیت را  ندارند.

وی با بیان اینکه خداوند خواسته تا محبت بوجود آمده در دل مسلمانان همچنان باقی بماند، تصریح کرد: عشق بوجود آمده بین ائمه و مردم را خدا داده و این عظمتی تمام نشدنی است.

دهشیری با بیان اینکه  شهدای کربلا همه دوست داشتنی و مورد محبت مردم هستند، تصریح کرد: امام صادق علیه السلام فرموده که حضرت عباس علیه السلام مقامی دارد که تمام شهداء به حال ایشان غبطه می خورند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار