خبرهای داغ:
معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه ضمن توصیه به خود سازی و تعمیق معنویت پاسداران، گفت: معنویت امتیاز اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۵۳۶۷۸
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام ادیانی مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه در مراسم گرامیداشت روز پاسدار و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، با اشاره به تاریخچه شکل گیری سپاه پاسداران گفت: به اعتراف همگان سپاه پاسداران از بدو تاسیس تاکنون کارنامه درخشانی در پاسداری از انقلاب ارائه کرده است.

حجت الاسلام ادیانی حضور مقتدرانه سپاه در هشت سال دفاع مقدس، غائله بنی صدر و فتنه 88 را نمونه بارزی از موفقیت سپاه در عرصه های مختلف تهدیدات سخت، نیمه سخت و نرم خواند و افزود: فتنه 88 که یک نمونه کوچک از جنگ نرم بود اگر این فتنه در هرجای دیگری اتفاق میافتاد بدون تردید آن نظام را ساقط میکرد. اما با ورود سپاه به صحنه، انقلاب اسلامی از این گردنه سخت نیز به سلامت عبور کرد.

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه در تبیین این جمله حضرت امام که فرمودند ای کاش من هم یک پاسدار بودم گفت: امام هرگز گزافهگو نبود بلکه او همه حرفهایش حکیمانه و برای خدا بود و امام میدانست که باید برای حفظ اسلام سپاهی را بنا بگذارد و تربیت کند که جزء امیال و آرزوهای ائمه و پیامبران الهی بود.

حجت الاسلام ادیانی افزود: در طول عمر امام جز تایید سپاه چیزی نمیبینم چون آنی که انقلاب را از تهدیدات عبور میداد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود و لذا امام با همه وجودش میفرمودند ای کاش من هم یک پاسدار بودم.

حجت الاسلام ادیانی ضمن بیان تعاریفی از مقام معظم رهبری در خصوص سپاه گفت: آن چیزی که سبب این گونه تعاریف میشود آن امتیاز اصلی سپاه است که چیزی جز معنویت نیست.

وی خطاب به پاسداران گفت: اگر میخواهید از سپاه دفاع کنید باید از خود و اصلاح خود شروع کنید و ماه مبارک رمضان ماه ذخیره سازی و بازسازی معنوی است و مطمئن باشید آنچه که سلاح شما را کارآمد میکند و به هدف اجابت مینشاند معنویت است.

وی افزود: این معنویت است که میگوید باید به سلاح مدرن روز هم مجهز شد کاری که پاسدارانی چون شهید حسن تهرانی مقدم آن دانشمند پارسا تحقق بخشیدند.

حجت الاسلام ادیانی ضمن توصیه پاسداران به مطالعه کتاب «من زنده ام» اثر خانم معصومه آباد گفت: با مطالعه چنین کتابهایی انسان میتواند دریابد که چگونه با معنویت میشود در دهان گرگ بود اما در امان خدا بود.

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه در پایان  پاسداران را به انس با قرآن کریم، قرائت دعای ابوحمزه ثمالی و بهره گیری هرچه بیشتر از کلاسه ای عقیدتی سیاسی توصیه کرد و گفت: انچه حضرت آقا از پاسداران می خواهد معنویت است.
ارسال نظرات