خبرهای داغ:
نماینده ولی‌ فقیه در کرمانشاه:
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: پاسداران رکن رکین کشور، مایه افتخار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
کد خبر: ۸۸۵۳۶۷۷
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما در همایش بزرگ روز پاسدار و روز جانباز که پیش از ظهر امروز در حسینه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم(ص) برگزار شد ضمن تبریک  ولادت حضرت سیدالشهدا‌(ع) و حضرت ابوالفضل عباس‌(ع)، اظهار داشت:  اگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آنچنان جان برکف در هشت سال دفاع مقدس و نیز بعد از جنگ‌،  از انقلاب و نظام مقدس اسلامی دفاع نمی‌کردند، امروز شاهد چنین کشوری مقتدر و با عظمت نبودیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه مقام پاسدار را مقام بسیار بالایی توصیف کرد و گفت: امام خمینی(ره)  فرموده‌اند‌«من احساس حقارت می‌کنم، وقتی با این چهره‌ها مواجه شوم» و این حرف را امام خمینی‌(ره)  در حالی فرموده‌اند که ابر قدرت‌های شرق و غرب را حقیر می‌شمردند.

وی تمامی کارهای پاسداران را در راه خداوند دانست و تصریح کرد: امام حسین‌(ع) می‌فرماید«کار در راه خداوند  از نماز نیز بالاتر است».

امام جمعه کرمانشاه شهادت چند تن از مرزبانان کشور در حفاظت و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی در شهر میرجاوه استان سیستان و بلوچستان را تبریک و تسلیت گفت و ادامه داد: امروز هر چه که از امنیت و اقتدار در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وجود دارد به برکت جانفشانی‌های جان‌برکفان نیروهای مسلح کشور است که هموراه باید قدردان این عزیزان بود.

وی افزود: شهادت این عزیزان را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر(عج)‌، مقام معظم رهبری‌، نیروهای مسلح کشور، همه مردم متدین و انقلابی به‌خصوص خانواده معزز این شهیدان تبریک و تسلیت می‌گویم.

علما در پایان از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی پاسداران در حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات