فرمانده سپاه فتح استان در سالروز تاسیس سپاه پاسداران گفت: سپاه به پشتوانه ی باورهای عمیق دینی و نیروی مردمی آماده ی دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۵۳۶۰۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج همزمان با فرارسیدن سوم شعبان سالروز ولادت با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، بزرگترین پاسدار اسلام و قرآن و همچنین روز پاسدار، مراسم جشن ولادت آن امام همام در سپاه فتح برگزار شد.
 فرمانده سپاه فتح استان با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه از صبر و شکیبایی خانواده های پاسداران قدر دانی کرد و گفت: خانواده های پاسداران انقلاب اسلامی با گذشت و فداکاری و تحمل مشکلات کاری، پاسداران را در اداراه خانواده و تربیت فرزندان تنها نمی گذارند و یاری گر آنها هستند.
سردار سرتیپ یداله بوعی گفت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پشتوانه ی باورهای عمیق دینی و نیروی مردم آماده ی دفاع از ارزشهای اسلام و انقلاب اسلامی در تمام نقاط جهان است.
وی ابراز داشت: همانگونه که حضرت ابوالفضل العباس(ع) مظهر دفاع تمام عیار و واقعی از مولایش سید الشهدا (ع) بود سپاه پاسداران با تاسی از علمدار کربلا از مولا و مقتدایشان دفاع می کنند.
فرمانده ارشد نظامی استان به نقش تاثیر گذار سپاه در طول سال های گذشته اشاره کرد و افزود:حضور این نهاد پس از عرصه ی دفاع ۸ ساله در سازندگی و تقویت فرهنگی جامعه نشان از انعطاف آن دارد.

گفتنی است، در این مراسم برنامه های متنوعی از جمله مولودی خوانی ،شعر خوانی ، نمایش طنز، تجلیل از پاسداران نمونه ، تجلیل از مربیان برتر عقیدتی سیاسی سپاه فتح و تهیه کننده مستند شمالغرب که در سال 1394 رتبه سوم برترین مستند را کسب کرده بود انجام شد.

یاداور می شود عقیدتی سیاسی سپاه فتح در سال گذشته برترین عقیدتی سپاه های استان در سطح کشور شده بود.

سپاه آماده دفاع از ارزش های انقلاب استسپاه آماده دفاع از ارزش های انقلاب استسپاه آماده دفاع از ارزش های انقلاب استسپاه آماده دفاع از ارزش های انقلاب استسپاه آماده دفاع از ارزش های انقلاب استسپاه آماده دفاع از ارزش های انقلاب استسپاه آماده دفاع از ارزش های انقلاب استسپاه آماده دفاع از ارزش های انقلاب استسپاه آماده دفاع از ارزش های انقلاب استسپاه آماده دفاع از ارزش های انقلاب استسپاه آماده دفاع از ارزش های انقلاب استسپاه آماده دفاع از ارزش های انقلاب استسپاه آماده دفاع از ارزش های انقلاب استسپاه آماده دفاع از ارزش های انقلاب استسپاه آماده دفاع از ارزش های انقلاب استسپاه آماده دفاع از ارزش های انقلاب استسپاه آماده دفاع از ارزش های انقلاب استسپاه آماده دفاع از ارزش های انقلاب استسپاه آماده دفاع از ارزش های انقلاب استسپاه آماده دفاع از ارزش های انقلاب استسپاه آماده دفاع از ارزش های انقلاب استسپاه آماده دفاع از ارزش های انقلاب استسپاه آماده دفاع از ارزش های انقلاب استسپاه آماده دفاع از ارزش های انقلاب استسپاه آماده دفاع از ارزش های انقلاب استسپاه آماده دفاع از ارزش های انقلاب است

ارسال نظرات