خبرهای داغ:
نشست بصیرتی سیاسی حوزه بسیج خواهران تکاب به همت حوزه مقاومت بسیج بنت النبی (س) برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۵۳۵۷۷
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام علی مسلم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تکاب به عنوان سخنران این نشست با اشاره به ایام بعثت حضرت پیامبر اکرم (ص) گفت : بالاترین درجه افتخاری که حضرت پیامبر اکرم (ص) بر آن نائل شده و مسلمانان هر روز در آن ، به آن مطلب شهادت می دهند درجه و مقام عبودیت است . اشهد ان محمدا عبده و رسوله ، با استناد به این جمله ی شهادتین معلوم می شود مقام عبودیت از مقام رسالت و نبوت برتر است .

حجت الاسلام علی مسلم افزود: پس هرکس در هر مکان و پست و شغلی می تواند از بندگان برتر خداوند متعال قرار بگیرد به شرطی که به مقام عبودیت الهی برسد و عبودیت یعنی اینکه به دستورات الهی سمعاً و طاعتاً عمل نماید .

حجت الاسلام مسلم با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها گفت : ریاست جمهوری یک مملکت اسلامی به منزله ی خواستگاری است که می خواهیم ناموس یک مملکت را به مدت چهار سال به دست او بسپاریم پس بیاییم ببینیم ناموس ملی ، دینی و عرضی خود را به دست چه کسی به امانت می سپاریم و یقیناً بهترین فرد کسی است که عبودیت او در محضر پروردگار عالم بیشتر از دیگران بوده و عطر خدایی نسبت به دیگران بیشتر از او استشمام شود .

ارسال نظرات