فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: مسیری که امام حسین(ع) برای انسانها شاخص گذاری و هدایت کردند زیباترین و بهترین راه برای بشریت و تکامل است.
کد خبر: ۸۸۵۳۵۷۳
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم پاسدار عابدین خرم در مراسمی که به مناسبت فرارسیدن روز ولادت ابا عبدالحسین (ع) در محل حسینیه اعظم علی بن موسی رضا (ع) برگزار شد مناسبت این روز را تبریک عرض کرد و گفت: بی شک نامگذاری سالروز ولادت حسین بن علی ع به نام روز پاسدار در تاسی از آموزه های پر بار و حماسه ساز نهضت حسینی بوده است.

وی نهضت امام حسین علیه السلام را بهترین و مترقی ترین الگو دانست و افزود: مسیری که این امام بزرگوار برای انسانها شاخص گذاری و هدایت کردند زیباترین و بهترین راه برای بشریت و تکامل انسان ها است.

سردار خرم تداوم حیات انقلاب اسلامی ایران را نیز در عرصه های مختلف و در طول تاریخ به برکت ادامه راه ابا عبدالله الحسین ع عنوان کرد و گفت: اگر ملت ایران در طول ۸ سال دفاع مقدس توانستند سرافراز و سربلند از زیربار تابوت تباهی و هجمه های سنگین و وحشتناک دشمنان به پیروزی دست یابند همه به دلیل تبعیت و پیروی از راه امام حسین ع و فرهنگ والای ایثار و شهادت بود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی بصیرت را مهمترین رمز جاودانگی قیام امام حسین (ع) برشمرد و اظهار داشت: از این رو ضرورت شناخت و درک واقعی نهضت امام حسین (ع) در جامعه از ضروریات است.

وی بر لزوم گرامیداشت باشکوه اعیاد شعبانیه که مصادف با ولادت امامان بزرگوار حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، حضرت ابوالفضل العباس و امام سجاد است تاکید کرد و گفت: حضرت سیدالشهدا ؛حقیقت رحمت الله الواسعه خداست و خداوند متعال به احترام و شان این امام بزرگوار حاجات مومنان را سریعتر اجابت می کند.

ارسال نظرات