سـپـاه پـاسـداران انقلاب اسلامى یک نیروى نظامى است که بقا و سلامت او با بقا و سلامت نظام ارتـبـاط تـنـگاتنگ دارد.
کد خبر: ۸۸۵۳۵۶۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی(عج) با اشاره به مناسبت فرا میلاد با سعادت امام حسین(ع) مصادف با روز پاسدار در جمع کارکنان تیپ در منطقه ماموریتی سردشت گفت: بی شک سپاه پاسداران بارزترین و شاخص ترین میوه انقلاب اسلامی است .

سردار پرستار با اشاره به اینکه این سبزپوشان ضامن و بقای نظام جمهوری اسلامی ایران است، افزود: انـقلاب اسلامى در نظام ارزشى اسلام ، اگر بخواهد بر پا بماند باید سپاه و بسیج بماند، ایـن شـعار نیست ، این فلسفه دارد، پایه منطقى و فلسفى دارد، چون دنیا، دنیاى متعرضى است ، دنـیـاى مـادى اى اسـت ، دنـیـایـى که در آن استکبار وجود دارد و استکبار طاقت نمى آورد که پرچم تـوحـید را، پرچم لا اله الا اللّه را در اهتزاز ببیند. باید این را محکم نگه داشت و این بدون جهاد نـمـى شـود و آن نـیـروى مـسـلّح و سـازمان مسلّحى که براى این کار بوجود آمده است همین سازمان مبارک است که (اَصْلُها ثابِتٌ وَ فَرْعُها فِى السَّماءِ) .

وی در ادامه با اشاره به وظیفه خطیر و بزرگ پاسدارن اظهار داشت: وظیفه پاسداران ، پاسداری از عدالت و حکومت عدل است و حمایت از ولایت و نظام مقدس است و مقابله با دشمنان ولایت و عدل است .

سردار پرستار افزود: سـپـاه پـاسـداران انقلاب اسلامى یک نیروى نظامى است که بقا و سلامت او با بقا و سلامت نظام ارتـبـاط تـنـگاتنگ دارد؛ یعنى اگر این نیروبر حسب موازین عادى سالم و قوى باقى بماند در مـورد سـلامت انقلاب و بقاى انقلاب جاى هیچ گونه نگرانى نخواهد بود؛ زیرا وقتى یک نیروى نـظـامـى مـؤ مـن و مـخلص و فداکار کاملاً با دید انقلابى ، بازویى به عظمت بسیج را در اختیار گـرفته و وقتى چنین نیروى نظامى در کشور وجود دارد مساءله تهدید از نوع تهدیدهاى نظامى ، دیـگـر بـراى انـقـلاب حـقیقتا نگران کننده نیست ، و این در حقیقت ، فلسفه وجودى و معناى واقعى سپاه پاسداران انقلاب اسلامى است.

فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی(عج) استان زنجان تصریح کرد: پاسداری از دستاوردهای انقلاب و ارزشهای الهی است همچون مولا و امام خویش در عاشورا خالق هر عاشورایی دیگر است انگیزه او الهی و بسط عدالت ، اصلاح امور امت اسلامی و اشاعه معروف در سایه رهبری است .

ارسال نظرات