مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع)دشتی:
ابوذرشاد مسئول دفترنمایندگی ولی‌فقیه سپاه دشتی با بیان اینکه روحیه انقلابی تنها راه حفظ و حراست از ظرفیت‌های کشور است افزود: سپاه مدافع اندیشه های اسلامی و ایستادگی در برابر دشمنان است
کد خبر: ۸۸۵۳۵۶۶
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹


به گزارش خبرگزاری بسیج ازدشتی؛ حجت الحجت الاسلام ابوذر شاد ، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران دنیا را در پیچش تاریخی قرار داده است اتهام دین را برطرف کرده و هیمنه شرق و غرب را فرو ریخته و توانسته هسته های مقاومت را در دنیا پایه گذاری کند و این امر باعث شده تمام امید مستضعفان جهان معطوف به جمهوری اسلامی ایران بشود.

وی، افزود: ارتقای بصیرت و معنویت در سپاه موجب ارتقای ولایت مداری نیروهای سپاه خواهد شد که لازم است برای پاسداری از ارزشهای انقلاب این دو عنصر در نیروهای نظامی کشورمان همچون سپاه تقویت شود.

شاد خاطرنشان کرد: سپاه با تمامی نهادهای نظامی و انتظامی در کشورمان متفاوت است چرا که سپاه یک نیروی معنوی‌گرا و بصیرت‌شناس با مسؤولیت‌های ویژه در حراست از انقلاب است و امروز می‌بینیم که سرداران غیوری همچون حاج قاسم سلیمانی‌ها لرزه بر اندام دشمنان اسلام، انقلاب و ملت ایران انداخته‌اند.

وی، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با تاکید بر دین و معنویت امروز در دنیا الهام بخشی و نقش آفرینی می کند و لازم است در این راستا به اندیشه های بزرگانی همچون شهید مطهری بیشتر پرداخته شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها