خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی 31 عاشورا:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی 31 عاشورا در نشست روشنگری فصلی حوزه خاتم الانبیاء آبش احمد کلیبر استحکام انقلاب را بر همه چیز مقدم دانست و افزود: همانطور که رهبر فرزانه انقلاب تاکید دارند؛ تقویت نظام بزرگترین معروف و تضعیف نظام بزرگترین منکر است و قوه مجریه ای که ولایت مدار نباشد در تراز دولت اسلامی نیست.
کد خبر: ۸۸۵۳۵۶۴
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علیّ در ادامه سخنان خود به بحث انتخابات اشاره و بیان کرد: قدرت نرم و فزاینده دین اسلام، ولایت است وقتی ولایت می فرماید کلید حل همه مشکلات نگاه به داخل و اتکا به داخل است و دولت بگوید کلید حل همه مشکلات در واشنگتن و رابطه با غرب و آمریکاست آیا این ولایتمداری است.

وی تاکید کرد: باید با بصیرت کامل فردی را برای اداره مملکت انتخاب کنیمکه ولایت را تقویت کند و با تشکیل یک دولت انقلابی و دفاع از اسلام و انقلاب بستر را برای ظهور آماده سازد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه لشکر عملیاتی سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: انتخابات تجلی روح دموکراسی در نظام اسلامی است چراکه همه گروها و جناح های سیاسی برنامه های خود را ارائه می کنند و مردم از بین گزینه های مطرح آن تفکری را که صلاح می دانند انتخاب می کنند. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها