خبرهای داغ:

همایش نهضت روشنگری در چالدران برگزار شد

همزمان با هفته عقیدتی سیاسی درسپاه همایش نهضت روشنگری درمحل گردان حضرت صاحب الزمان (عج) سپاه چالدران برگزارشد.
کد خبر: ۸۸۵۳۵۶۲
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این مراسم که با حضور رزمندگان گردان حضرت صاحب الزمان (عج) سپاه چالدران و شورای دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران برگزار شد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه (روز پاسدار ،روز جانباز )وهفته عقیدتی سیاسی در سپاه وبسیج گفت: اتصاف پاسداران انقلاب اسلامی با آرمانهای متعالی امام حسین (ع) در حفظ دین وانقلاب یکی از ملزومات پاسداری است واین را باید با روحیه فداکاری ،ایثار،جهادوشهادت حفظ کرد.

حجت الاسلام اسلام حلمی وظیفه مهم پاسداران را در عصر حاضر برشمرد وافزود:اولین وظیفه ما پاسداران حفظ ماهیت دینی انقلاب است که اگر دین ومعنویت در شاکله انقلاب نباشد انقلاب به خودی خود از دست می رود.

وی ادامه داد: دومین وظیفه ،دفاع از ولایت فقیه واطاعت از او به عنوان قلب تپنده انقلاب اسلامی است که بزرگترین مانع در مقابل دشمنان اسلام همین نعمت بزرگ الهی ،ولایت فقیه می باشد وما بایستی قدر این هدیه بزرگ را بدانیم .

اسلام حلمی اضافه کرد: سومین وظیفه پاسداران در عصر حاضر ایجاد انگیزه برای حضور حداکثری مردم در صحنه های انقلاب بالاخص انتخابات می باشد.

این مقام با اشاره بر شخصیت گرانقدر استاد شهید مطهری ،خاطر نشان کرد: سپاه با بهره گیری از افکار واندیشه های نورانی شهید مطهری (ره) می تواند نسبت به روشنگری های سیاسی ،اعتقادی وفکری در جامعه اقدام نماید واساس کار شهید مطهری در دفاع از انقلاب برمبنای بصیرت آفرینی فکری واعتقادی بودواین برای دشمنان غیر قابل تحمل شد که اقدام برشهادت وی کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران انتخابات پیش رو را خیلی مهم دانست وگفت: ما در انتخابات دو وظیفه همده داریم که یکی مشارکت آفرینی حداکثری مردم در انتخابات است ودومی بیان ملاک های انتخاب آگاهانه واصلح وهدفمند است که باید وظیفه خودمان را درخصوص پیشبرد اهداف دشمن ستیزانه انقلاب واسلام به بهترین نحو انجام دهیم.

ارسال نظرات