خبرهای داغ:
حجت الاسلام محمد رستمي در جلسه هماهنگي ویژه برنامه های هفته عقيدتي سياسي، گفت: بدون شک مطهري بهترين الگو و اسوه براي معلمان ماست لذا سزاوار است كه در این ایام اندیشه این شهید در جامعه ترویج گردد.
کد خبر: ۸۸۵۳۵۶۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی با این عنوان که وظیفه مسئولین عقیدتی فراهم ساختن بستر لازم در تهیه و معرفی کتب شهید مطهری برای پاسداران و بسیجیان است تصریح کرد: در این صورت می توان گفت دین خود را نسبت به این معلم بزرگ ادا کرده ایم.

حجت الاسلام رستمی افزود: شهید مطهری از جمله شخصیت های است که تمام طول عمر خود را در راستای اعتلا و نشر دین اسلام صرف کرد و صدالبته می توان گفت که آثار وی تنها به یک بعد و آن هم دین و فرهنگ نیست بلکه به منظور آگاه سازی در خصوص جنگ نرم و خنثی سازی تهاجم فرهنگی دشمنان نیز می توان از آنان مدد جست.

وی در ادامه دیدار با امام جمعه شهرستان خوی با حضور مربیان و هادیان سیاسی، دیدار با خانواده معظم شهدای معلم، همایش یاد مطهر با حضور مربیان و هادیان سیاسی و تجلیل از مربیان نمونه و فعال، حضور در نماز جمعه،غبارروبی مزار شهداو... را از جمله برنامه های گراميداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه خوی اعلام کرد.

ارسال نظرات