فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی(عج) زنجان:

ما پاسداران باید همیشه و در همه حال پشتیبان ولایت فقه باشیم

ما پاسداران باید همیشه و در همه حال پشتیبان ولایت فقه باشیم و تا آخرین قطره خونمان از مرزهای جمهوری اسلامی ایران دفاع کنیم .
کد خبر: ۸۸۵۳۵۵۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی(عج) زنجان در این بازدید از تلاش ها و خدمات ارزشمند یكایك رزمندگان زنجان که در این مناطق مرزی به صورت شبانه روزی از مرزهای جمهوری اسلامی ایران به نگهبانی مشغول هستند تقدیر و تشكر به عمل آورد .

سردار پرستار افزود: ماندگاری دین و مکتب ماه به واسطه بیمه شدن آن در نهضت امام حسین(ع) بود که در حال حاضر ولی فقیه ادامه دهنده همان راه و روش است.

وی در ادامه اظهار داشت : باید از تاریخ به خوبی درس بگیریم و مراقب باشیم دشمن به ما ضربه نزند و اگر دشمن به ما به از هر طیقی ضربه بزند دیگر نمی توانیم ولایت را ببینیم پس ما باید بصیرت داشته باشیم و گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب باشیم .

فرمانده تیپ 36 زنجان تصریح کرد : آدم بصیر و ولایتمدار و همیشه گوشش به لبان ولایت است زیرا احساس می کند باید زیر پرچم و خیمه ای قرار بگیرد که متصل به اهل بیت باشد که در راس آن ولی فقیه است .

سردار پرستار در پایان گفت : ما پاسداران باید همیشه و در همه حال پشتیبان ولایت فقه باشیم و تا آخرین قطره خونمان از مرزهای جمهوری اسلامی ایران دفاع کنیم .

سردار پرستار فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی(عج) و جمعی از فرماندهان از پایگاه های مرزی منطقه سردشت بازدید به عمل آوردند.

ارسال نظرات