خبرهای داغ:
سرهنگ طاها بقال نزاد گفت: همزمان با هفته بزرگداشت کار و کارگر همايش و یادواره شهدای جامعه کارگري با سخنراني نماینده مردم خوی و چایپاره برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۵۳۵۵۷
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده حوزه مقاومت بسيج اداري و كارگري سپاه خوی طی گفتگوی خبری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: مقام والای شهدا همواره قابل نکوداشت و برای تمام اقشار جامعه دارای ظرفیت الگوسازی می باشد.

سرهنگ پاسدار طاها بقال نژاد خاطر نشان کرد: هفته کارو کارگر بهترین فرصت برای تجدید میثاق با مقام کارگران بسیجی است که در دوران دفاع مقدس همواره دوش تا دوش دیگر اقشار جامعه به دفاع از ارزش های اسلامی و آرمان های امام (ره) پرداختند.

وی ادامه داد: به همین منظور و پاسداشت شهدای قشر زحمتکش جامعه یادواره شهدا با برنامه های متنوع فرهنگی همراه با تجلیل از کارگران نمونه بسیجی و جانباز و خانواده معظم شهدای کارگر برگزار می شود.

این مقام مسئول هچنین از برپایی نمایشگاه محصولات تولیدی و صنعتی کارخانه جات و واحدهای تولیدی در حاشیه یادواره خبر داد و با اشاره به شعار سال افزود: این نمایشگاه در راستای منویات رهبری است که در راستای تولید و اشتغال داخلی در 16غرفه اعم از تولیدات دستی، سنتی و صنعتی کارگران خوی در معرض دید عموم شهروندان قرار می گیرد.

بقال نژاد در پایان گفت: یادواره شهدای کارگر با هدف تکریم و بزرگداشت شهدای کارگر 11 اردیبهشت ماه سال جاری با سخنرانی نماینده مردم شهرهای خوی و چایپاره در اداره ارشاد اسلامی شهرستان خوی راس ساعت 10 صبح برگزار می شود.

ارسال نظرات