خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه هشترود در آیین تجلیل و گرامیداشت از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی و اساتید این شهرستان، گفت: شهید مطهری در معارف الهی فردی همه جانبه و چند بعدی بود و در همه ابعاد متخصص و مجتهد شده بود.
کد خبر: ۸۸۵۳۵۵۴
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبداله موحدی افزود: آن شهید در فلسفه، علم، فقه، کلام، به درجه اجتهاد رسیده بود چنانکه پش از شهادتش امام راحل پیام دادند و این نشان از ارزشمندی وجود شهید مطهری بود.

وی اظهار داشت: رواجافکار و اندیشه هایشهید مطهری در دانشگاه ها، مدارس و حوزه های علمیه یک ضرورت است که قطعا منجر به جامعه انقلابی می شود.

حجت الاسلام موحدی ادامه داد: آثار شهید مطهری به علت نشات گرفتن از ضمیری پاک و اندیشه‌ای روشن و زلال و پاسخگویی منطقی به نیازها و شبهات، در انحصار زمان نیست و در هر عصری طراوت خاص خود را داراست.

وی اضافه کرد: آثار شهید مطهری هیچ گاه رنگ کهنگی به خود نمی‌گیرد و مطالعه تالیفات ایشان نقش موثری در ترویج فرهنگ اسلامی و ارزش های انقلاب به خصوص در میان نسل جوان دارد و برای ماندگار شدن افکار شهید مطهری باید به فعالیت‌های هنری و فرهنگی توجهی جدی کنیم که از وظایف مااحیای افکار شهید مطهری در جامعه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هشترود با تاکید بر اینکه شهید مطهری نسبت به پاسخ شبهات مطرح شده پیرامون معارف دینی و اسلام حساس بود تاکیدکرد: تالیف کتاب داستان راستان توسط شهید مطهری برای پاسخگویی به ۱۵۰ شبهه مطرح در آن زمان بود که یک کار ارزشمند و فوق العاده به شمار می رود.

حجت الاسلام موحدی یادآور شد: زنده نگه داشتن افکار و اندیشهشهید مطهری از طریق رواج آثار و تالیفات یک ضرورت است، تنها نباید برای گرامیداشت شهید مطهری به جشن های روز معلم و قدردانی از معلمان اکتفا کرد.

ارسال نظرات