امام جمعه اهرم گفت: سپاه مولود انقلاب است و از بدو تاسیس تا کنون همواره با جانفشانی و تکیه بر روحیه ایثار و اخلاص در راه دفاع از دستاوردهای انقلاب گام برداشته و هنوز هم بیش از پیش این روند بایستی ادامه داشته باشد تا نظام الهی و اسلامی ما حفاظت و نگهداری شود.
کد خبر: ۸۸۵۳۵۳۶
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، حجت الاسلام عیسی راستگو در جشن روز پاسدار و در جمع کارکنان سپاه تنگستان گفت: پاسداران باید قدر خودشان را بدانند چرا که خدمت در لباس پاسداری و کار مخلصانه برای خدا در این کسوت ارزشش کمتر از نماز نیست و توفیق پوشیدن لباس پاسداری اسلام نصیب هر کس شد باید در انجام این رسالت خطیر تمام همت و تلاشش را به کار ببرد و قدر آن را بداند.

وی افزود: امروز اگر ابر قدرتهای شرق و غرب همپای ما در کنار میز مذاکره می نشینند به برکت عزت و سربلندی است که سپاه به نظام داده است.

راستگو خاطر نشان کرد: برخی به خیال خود می گویند برجام سایه جنگ را از سر این کشور برداشت که ذهی خیال باطل چرا که آنچه موجب شده تا سایه جنگ از سر این ملت برداشته شود توان دفاعی و سیستم های فوق پیشرفته موشکی سپاه است که مانع تعرض دشمنان به آب و خاک ما شده است.

وی تصریح کرد: همه قدرت سپاه به نیروی انسانی آن است که با تقوا و بصیرت باشد و مهمترین مولفه که باید مد نظر پاسداران سپاه باشد این است که پیوند خود را با ولایت و رهبری نظام هر روز محکم تر از گذشته حفظ کنند و در اجرا فرامین مقام معظم رهبری همچون همیشه کوشا و پر تلاش باشند.

امام جمعه اهرم ابراز داشت: انتخابات نماد غریت دینی و ملی ماست و مردم در صحنه انتخابات پیش رو حماسه بزرگی را خلق خواهند کرد و به فضل الهی دولتی انقلابی ، مومن و ولایی که قدرتمندانه از عزت ملی ما دفاع می کند بر سر کار خواهد آمد.

ارسال نظرات