کماندار قهرمان زنجانی در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان والامقام بویژه شهدای مدافع حرم مدالش را به همسر شهید مدافع حرم داود مرادخانی اهدا کرد.
کد خبر: ۸۸۵۳۴۸۶
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان از اهدای مدال پریسا براتچی قهرمان تیراندازی با کمان آسیا به خانواده شهدا خبر داد و گفت: در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان والامقام بویژه شهدای مدافع حرم مدالش را به همسر شهید مدافع حرم داود مرادخانی اهدا کرد.

طیب امیری اظهار داشت: اهدای مدال ورزشکاران به خانواده شهدا همواره می تواند در سطح جامعه یادآور اهداف و آرمان های امام و انقلاب و زنده نگه داشتن ارزش های اسلام و عزت و غیرت ایرانی باشد.

در ادامه همسر شهید مرادخانی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از براتچی گفت: مدال آوران ایران زمین در جای جای کشور با به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران کار بسیار ارزشمند و بزرگی انجام می دهند و موجبات اشاعه ی اسلام در جهان را فراهم می کنند.

گفتنی است، نخستین نشان طلای ورزش این استان در سالجاری، توسط 'پریسا براتچی' در رشته کامپوند در بخش انفرادی مسابقات تیراندازی با کمان کاپ آسیایی تایلند کسب شد و در قسمت میکس نیز نشان برنز را به دست آورد.

تیم ملی تیراندازی با کمان ایران 29 اسفند 95 به بانکوک محل برگزاری مسابقات کاپ آسیایی تایلند اعزام شد و فرشته قربانی و پریسا براتچی از استان زنجان در ترکیب تیم ملی رشته کامپوند بانوان قرار داشتند.

این مسابقات به منزله کسب جواز حضور در رقابت‌های جهانی ورشو لهستان بود که هر چهار سال یک بار برگزار شده و مخصوص رشته‌هایی است که در المپیک حضور ندارند، لذا براتچی را باید اولین بانوی زنجانی است که توانسته است جواز حضور در رقابت‌های برون‌مرزی را کسب کند.

ارسال نظرات