فرمانده سپاه ناحیه الشترگفت: پاسداران انقلاب اسلامی با بصیرت و هوشیار هستند و بدینوسیله ارزش‌ها را از غیرارزش‌ها تشخیص می‌دهند و همین امر موجب می‌شود تا در مسیر دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی درست حرکت کنند.
کد خبر: ۸۸۵۳۴۶۴
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان سرهنگ محمود یوسفوند؛ ضمن تبریک میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار اظهار داشت:پاسداران همانند مولای خود حضرت اباعبدالل‌الحسین(ع) که برای پاسداری از دین پیامبراکرم(ص) آمده بود، حق‌طلب و در همه زمینه قدرتمند هستند.

وی با بیان اینکه ریشه‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری شده است، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تأسیس در همه ابعاد وظیفه صیانت از انقلاب اسلامی را بر عهده داشته‌اند و از مرزهای جغرافیایی و اعتقادی کشور به خوبی حراست نموده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه الشتر یکی از ویژگی‌های مهم پاسدار را دارا بودن معنویت برشمرد و تصریح کرد: اعتقاد داریم که هر حرکت پاسدار در راه رضای خداوند و نشان دهنده تعمیق معنویت وی می‌باشد و با تبعیت محض از فرامین مقام معظم رهبری، مسیر راه خود را بر اساس دستورات و منویات ایشان مشخص می‌کند.

وی با اشاره به مشخصه‌های پاسداران جهت حفظ نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی، تاکید کرد: دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی مهم‌ترین وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

سرهنگ یوسفوند عنوان کرد: پاسداران انقلاب اسلامی با بصیرت و هوشیار هستند و بدینوسیله ارزش‌ها را از غیرارزش‌ها تشخیص می‌دهند و همین امر موجب می‌شود تا در مسیر دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی درست حرکت کنند.

وی لازمه صیانت از ارزش‌های انقلاب را حفظ و تقویت روحیه ایثارگری در بین پاسداران ذکر و خاطرنشان کرد: پاسداران برای حفظ و صیانت از ارزش‌های انقلاب، فرهنگ ایثارگری را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند، همان طور که امروز حاج قاسم سلیمانی با روحیه شکست‌ناپذیر و شجاعتشان توانسته تمام دنیا را متحیر کند و از انقلاب و ارزش‌ها دفاع کند.

فرمانده سپاه ناحیه الشتر به حضور سپاه در اکثر عرصه‌های کشور و خدمت‌رسانی به مردم اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران امروزه با یاری خداوند متعال در عرصه‌های سازندگی، تولیدی، انجام پروژه‌های سنگین و راه‌اندازی راهیان نور که خود تحولی عظیم را در جوانان ایجاد می‌کند تلاش‌های بی‌نظیری را صورت داده است.

وی تصریح کرد: آنچه که باعث پیروزی در زمان دفاع مقدس شد، اخلاص و معرفتی بود که در بین جوانان بود و امروزه نیز حفظ و تقویت این الگوها موجب ثبات و تقویت انقلاب می‌شود.

وی پاسخ به ندای مظلومان در سراسر جهان را از وظایف سپاه برشمرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاسخ به ندای مظلومان را که مورد تاخت و تاز قرار گرفته‌اند را از وظایف خود می‌داند و در مقابل دشمنان و استکبارمی‌ایستند که این خود باعث هراس دشمن است.

سرهنگ یوسفوند با بیان اینکه حضور مردم در صحنه و مجاهدت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح، سایه جنگ و تهدید را از کشور دور کرده است، گفت : برخی می‌گویند وقتی ما آمدیم و مسئولیت پیدا کردیم توانستیم سایه تهدیدات نظامی را از از سر کشور رفع کنیم که این سخن، حرف درستی نیست بلکه همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند، حضور مردم سایه جنگ را از کشور رفع کرده، نه مسئولین.

فرمانده سپاه ناحیه الشتر در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان امروز از هر ترفندی برای مقابله با ایران اسلامی و لطمه زدن به انقلاب استفاده می‌کنند و وظیفه پاسدران به عنوان حامیان انقلاب اسلامی از هر زمان دیگری سنگین‌تر و گستره آن وسیع‌تر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات