خبرهای داغ:
مهرابی: هفته عقیدتی سیاسی بسیار مهم و ارزشمندی است و لازم است اعتقادات، باورها و اندیشه های شهید مطهری که به عنوان الگو در جامعه و انقلاب اسلامی مطرح است بازخوانی شود.
کد خبر: ۸۸۵۳۴۴۹
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹

به گزارشخبرگزاری بسیج از درچه؛سرهنگ مهرابی فرماندهسپاه ناحیه درچه در هفته عقیدتی سیاسی سپاه در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت:نهم تا پانزدهم اردیبهشت ماه به عنوان هفته عقیدتی سیاسی نام گذاری شده است و یکی از وظایف بسیار مهم عقیدتی سیاسی پیگیری مباحث اعتقادی و هویتی در سپاه پاسداران است.

سرهنگ محمد علی مهرابی گفت: هفته عقیدتی سیاسی بسیار مهم است و باید افکار و اعتقادات شهید مطهری در این هفته بارخوانی شود.

مهرابی افزود: یکی از مولفه های اساسی ماندگاری و عزتی که سپاه برای کشور بوجود آورد مباحث اعتقادی و هویتی است که بحث عقیدتی سیاسی یکی از موضوعات بسیار مهم است و در کنار آن نیروی انسانی که یکی از ارکان اساسی نیروهای سپاه است و به واسطه اعتقادات و باورهایی که وجود دارد توانسته اند قدرت بی بدیلی را در منطقه و جهان بوجود آوردند.

محمد علی مهرابی در ادامه افزود: همین اعتقادات هشت سال دفاع مقدس را اداره شد و به خوبی بعد از گذشت چند سال از انقلاب وظیفه حفظ و حراست از ارزش ها را انجام داده اند و این برگرفته از اعتقادات و باورها است که مربیان عقیدتی سیاسیوظیفه تبیین این اعتقادات رابر عهده دارند.

وی گفت: سربازان گمنامی در بخش عقیدتی سیاسی خدمت می کنند که وظیفه تبیین و ترویج مبانی اعتقادی در مجموعه سپاه و بسیج را بر عهده دارند و جا دارد خاطره شهدا و مربیان این عرصه که ایثار گرانه در میدان های جنگ حضور یافتند و به شهادت رسیدند گرامی داشته شود.

فرماندهسپاه ناحیه درچه با اشاره به یکی از نمونه های مربیان با اخلاق و متعهد در عرصه عقیدتی سیاسی افزود: شهید مدافع حرم سید یحیی براتی یکی از الگوها و نمونه های مربیان عقیدتی سیاسی که به عنوان شهید مدافع حرم مطرح است و باید یاد و خاطره این شهید وهمه شهدای عقیدتی سیاسی سپاه و مربیان گرامی داشته شود و امید واریم بتوانیم از ارزش های اصیل پاسداری کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها