خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین گفت: از ویژگی های یک پاسدار قبل از هر چیز آگاه و متعهد به خدا و ائمه بودن و در مرحله بعدی زمان شناسس بودن است تا بتواند بخوبی موقعیت های حساس و استراتژی را درک کند.
کد خبر: ۸۸۵۳۴۴۴
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج) قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص "روز پاسدار" اظهار کرد: با فرا رسیدن به ولادت حسین بن علی (ع) که روز پاسدار نام نهادند چرا که امیرالمومنین از پاسداران نهضت اسلام بوده است.

وی از وظایف یک پاسدار گفت: دو وظایف اصلی سپاه در قانون اساسی به روشنی آمده است که یکی نگهبانی از انقلاب و دیگری حفظ دستاوردهای آن است.

معبودی ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری از ویژگی های یک پاسدار گفت: قبل از هرچیز باید انسانی آگاه و متعهد به خدا و ائمه باشد و در مرحله بعدی باید زمان شناس بشد تا بتواند بخوبی موقعیت ها را درک کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین از دیگر ویژگی های اصیل یک پاسدار واقعی را تقوا دانسته و ادامه داد: علاوه بر تقوا باید از مفاخر و لذات دنیوی به دوری کند و از مشکلات مردم و قشر مستضعفین را رسیدگی کند.

معبودی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین خود بعنوان یک پاسدار در پایان این گفتگو بیان کرد: من به این پاسداری افتخار می‌کنم و همیشه در هر زمان هرآنچه را که داریم برای بدرستی انجام وظایف ادای دین می‌کنم و شکر را بجا می‌آورم.

1007/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها