خبرهای داغ:
امام جمعه موقت شال:

جبهه مردمی جمنا حرکت بسیار مبارک و میمونی است

امام جمعه موقت شال گفت: یک جریانی درست شده به عنوان جبهه مردمی نیروهای انقلاب به عنوان جمنا که نخبگان و معتمدین هر محلی که حدودا در کل کشور 3000 نفر می شود که این ها با خرد جمعی به یک تصمیم گیری برسند.
کد خبر: ۸۸۵۳۴۳۷
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبر گزاری بسیج در قزوین حجت الاسلام سید شمس الدین موسوی، امام جمعه موقت شال  در حسینیه آیت الله شالی یادی از جانبازان 8 سال دفاع مقدس کرده و گفت: قطعا و یقینا خداوند آنها را ذخیره این ایام انقلاب نموده است؛ سوال این جاست که آنها عاشق بودند یا عاقل؟

وی توضیح داد: تا زمانی که انسان عقلش رشد نکرده نمی تواند آرزوی شهادت بکند، بنا بر این انسان باید به رشدی برسد تا آرزوی شهادت داشته باشد.

امام جمعه موقت شال بیان کرد: برخی از افراد هستند که هسچ گاه به فکر رشد معنوی با شهادت نمی افتند چرا که عقل خود را ضایع کرده اند، اگر می پرسید چه چیز ذهن را ذایل می کند باید آگاه باشد که حب دنیا و دنیا دوست، تنها به فکر دمیا بودن و مال اندوزی کردن انسان را از رشد و کمال باز می دارد و لذا شهدا عاقلان عاشقند همچنان که امام (ره) فرمودند:شهدا در قهقهه مستانشان عند ربهم یورزقونند.

حجت الاسلام موسوی در ادامه ادر خصوص انتخابات و اهمیت آن بیان کرد: انتساب کارگزاران از شئونات خلیفت الله است همان طور که در کلام الله مجید می خوانیم*انی جاعل فی العرض خلیفه* کارگزاران را هم خلیفه خداوند عزل و نصب می کند، مثل زمان امام علی(ع) که مالک اشتر را به فرمانداری مصر نصب کردند.

وی افزود: امام زمان(عج) هم اکنون پشت پرده غیبت است و خود حضرت می فرماید: به سراغ فقیه جامع الشرایط بروید و اوست که شانیت عزل و نصب را دارد.

امام جمعه موقت شال تبیین کرد: سوالی پیش می آید که چرا ما باید رای بدهیم؟ در جواب باید گفت که ولایت آمده از ما مشورت بگیرد و این خیلی مهم است که ما داریم کاری میکنیم که در شان امام معصوم (ع) است.

وی در ادامه سخنان خود در خصوص جمنا اظهار کرد: یک جریانی درست شده به عنوان جبهه مردمی نیروهای انقلاب به عنوان جمنا که نخبگان و معتمدین هر محلی که حدودا در کل کشور 3000 نفر می شود که این ها با خرد جمعی به یک تصمیم گیری برسند.

موسوی شالی بیان کرد: اشتباه است که ما بیاییم بر اساس مناظره فردی را انتخاب کنیم که قدرت مناظره دارد و رای بیشتری را جمع می‌کند ولی در عوض مدیر و امانت دار نیست و لذا این حرکت منطقی است که بتوانیم در فضای غیر احساسی به نتیجه مطلوب برسیم.

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها