خبرهای داغ:
محمدی گفت: اهمیت انتخابات شوراها کمتر از اهمیت انتخابات ریاست جمهوری نیست؛ بنا بر این لازم است شورای فعلی در مدت زمان باقیمانده نسبت به تکمیل نواقص اقدام کنند تا مردم نسبت به شوراهای اسلامی شهر دلگرم و امیدوار شوند.
کد خبر: ۸۸۵۳۴۳۳
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶
به گزارش خبرنگار بسیج از برخوار؛ امام جمعه موقت شهر دولت آباد در نماز جمعه این هفته ضمن گرامی داشتن فرا رسیدن ماه شعبان و موالید با عظمت این ماه گفت: ماه شعبان ماهی است که در آن روزه تکریم و نیکی به پدر و مادر، اصلاح بین مومنین، صدقه دادن و امر به معروف و نهی از منکر در آن سفارش بسیار شده است.
حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا محمدی در ادامه ضمن تاکید بر ضرورت گسترش امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: امروز مظلوم ترین و مهم ترین فریضه در جامعه ما امر به معروف و نهی از منکر است که متاسفانه کسانی که امروزه حقوق نظام را می گیرند از انجام، گسترش و حمایت از این فریضه الهی غافل شده اند.
وی ضمن اشاره به موضوع انتخابات تاکید کرد: به هر حال عده ای خودشان را در معرض رای مردم قرار داده اند اما آنچه اهمیت دارد اخلاق انتخاباتی است.
محمدی ضمن تاکید بر پرهیز از اشاعه دروغ، تهمت و شایعه خطاب به جوانان گفت: امروزه در فضای انتخابات باید مراقب کسانی که با استفاده از ابزارهای ارتباطی و رسانه ای همچون شبکه های اجتماعی تلگرام شایعات و تهمت هایی را ترویج می کنند باشیم چون این افراد دارای تقوای سیاسی و انقلابی نیستند ولی ما می توانیم از طریق راه های مناسب و سالم به انتخاب اصلح برسیم و به اطلاعات درست و صحیح دست یابیم.
این مسئول در ادامه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد امام حسین و حضرت ابوالفضل علیهما السلام به روز پاسدار اشاره کرد و افزود: سپاه یک حقیقتی است که از دل انقلاب اسلامی برخاسته است.
امام جمعه موقت دولت آباد در ادامه عنوان کرد: چرا امروز دشمنان ایران نظام اسلامی قبل از آن که ایران را تحریم کنند، سپاه را تحریم می کنند؟ چرا سپاه اینطور خار چشم دشمنان شده است؟ چرا سپاه ایران امید مستضعفان در تمام دنیا شده است؟ سپاه پاسداران موهبت الهی است که حضرت امام خمینی (ره) به نیروهای مومن انقلابی دستور تشکیل آن را دادند.
وی افزود: برخی سپاه را به دلیل تصورات و ذهنیت های غلطی که دارند به جریان گرایی و سیاست بازی متهم می کنند اما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه ها با عنایت الهی و با توانمندی نیروهای مخلص و کارآمد آماده پاسخگویی به نیازهای داخلی کشور است.
این کارشناس سیاسی در پاسخ به برخی از معاندان و مخالفان نظام که سپاه را به دخالت در عرصه اقتصادی متهم می کنند؛ گفت: سپاه در هر زمان و هر مکان که کشور نیاز جدی داشته باشد در عرصه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و محرومیت زدایی وارد میدان می شود.
محمدی تاکید کرد: امروز مردم قدر سپاه را بیشتر می دانند چون باور دارند امنیتی که امروز در داخل و مرزهای کشور دارند مرهون تلاش های سپاه، ارتش و نیروی انتظامی است.
وی ضمن تقدیر از همه کسانی که در منصب شوراها خدمت کردند گفت: اهمیت انتخابات شوراها کمتر از اهمیت انتخابات ریاست جمهوری نیست؛ بنا بر این لازم است شورای فعلی در مدت زمان باقیمانده نسبت به تکمیل نواقص اقدام کنند تا مردم نسبت به شوراهای اسلامی شهر دلگرم و امیدوار شوند.
کارشناس مسائل سیاسی شهرستان برخوار ضمن اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد: به فرموده امام راحل و مقام معظم رهبری سرنوشت کشورمان به دست ملت ماست و اگر مردم در عرصه انتخابات رای ندهند و یا در انتخاب اصلح مسامحه کنند، تبعات این حضور نیافتن گریبان گیر خود آن ها می شود.
امام جمعه موقت شهر دولت آباد ادامه داد: امام راحل بارها تاکید کردند که به کسانی رای بدهید که برای کشور ارج قائل اند و اجازه نمی دهند کشور به دست شرق و غرب بیفتد.
محمدی با بیان اینکه انتخابات امسال با دو رویکرد غرب گرا و انقلابی وارد میدان رقابت شده است، عنوان کرد: مردم باید طبق بیانات رهبر معظم انقلاب به کسانی رای بدهند که نگاهشان به ظرفیت ها و توانمندی داخلی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها