خبرهای داغ:
معاون سیاسی سپاه پاسداران در آیین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی فرماندهان حوزه و پایگاه های سپاه غدیر مشارکت بالای مردم را در انتخابات نشان دهنده اقتدار نظام دانست.
کد خبر: ۸۸۵۳۴۲۳
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رسول سنایی راد با بیانه اینکه بصیرت مردم در میزان مشارکت آن ها مهم است، افزود: امروز مردم باید آگاه باشند تا فرق دروغ، سیاه نمائی و راستگوئی و صداقت را تشخیص و فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی معیار های انتخاب درست در انتخابات پیش رو را ارزشی بودن، رهرو ولایت فقیه بودن، شجاع مدیر و مدبر بودن برشمرد.

سردار سنائی راد فضای مجازی را بهترین فرصت برای آگاهی بخشی به مردم خواند و اظهار داشت: فضای مجازی علاوه بر تهدیدات بهترین فرصت برای جذب یا دفع در مسائل سیاسی، فرهنگی و اعتقادی دارد که باید حداکثر استفاده مفید را از آن کرد.

وی با اشاره به اینکه سپاه از هیچ گروه سیاسی حمایت نمی کند، خاطرنشان کرد: سپاه در راستای دفاع از ارزش ها و دستاوردهای نظام اسلامی و برای رفع نیاز و مشکلات جامعه و مردم گام بر می دارد و خواهد برداشت و هر کس در راستای تعالی انقلاب باشد از آن ها حمایت خواهد کرد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران در بخش دیگر سخنان خود به منابع غنی ایران نیز اشاره و بیان کرد: ایران در زمینه جهادهای مختلف نظامی، پزشکی ،هسته ای و موارد دیگر حرف نخست را در منطقه و جهان می زند چراکه دارای از منابع انسانی و طبیعی برخوردار بوده و با مدیریت درست می توان مشکلات اقتصادی و بیکاری را با آن حل کرد.

ارسال نظرات